Δεν έχεις, Όλυμπε, θεούς, μηδέ λεβέντες η Όσσα, ραγιάδες έχεις, μάννα γη, σκυφτούς για το χαράτσι, κούφιοι και οκνοί καταφρονούν τη θεία τραχιά σου γλώσσα, των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι…
(Κωστής Παλαμάς)

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Ευχές


Αντί καρτών και τυπικών ευχών, για τις γιορτές των Χριστουγέννων και του καινούργιου χρόνου, επιτρέψτε μας να μοιραστούμε μαζί σας την ακόλουθη προσ-Ευχή:

Μια µη αιρετική Προσευχή για κάθε θρησκεία

Εκεί όπου η σκέψη είναι άφοβη και το κεφάλι στέκει ψηλά.

Εκεί όπου η γνώση είναι λεύτερη.

Εκεί όπου ο κόσµος δεν έχει κομματιαστεί από τους στενούς τοίχους των σπιτιών.

Εκεί όπου οι λέξεις πηγάζουν

απ' τα βάθη της αλήθειας.

Εκεί όπου ακάµατη η προσπάθεια απλώνει τα χέρια προς την τελειότητα.

Εκεί όπου το καθαρό ρυάκι της λογικής; δεν έχει χάσει το δρόµο του στην άγονη έρηµο της νεκρής συνήθειας.

Εκεί όπου ο Νους οδηγηµένος από Σένα σε διαρκώς ευρύτερη σκέψη

και καρποφόρο δράση.

Σ' αυτόν τον Ουρανό της Λευτεριά. βοήθησε πατέρα, ν' αναστηθεί

η πατρίδα µου.

Αυτή είναι η προσευχή µου σε Σένα Κύριε.

Χτύπα, χτύπα στη ρίζα κάθε μικροπρέπεια στην καρδιά µου

Δώσ' µου τη δύναµη ν' αποδέχοµαι ελαφρά τις χαρές και τις λύπες.

Δώσ' µου τη δύναµη να προσφέρω και να υπηρετώ µόνον

απ' αγάπη.

Δώσ' µου τη δύναµη να µην εγκαταλείψω ποτέ τους φτωχούς και να µη λυγίσω ποτέ τα γόνατα µπροστά στην αλαζονεία των ισχυρών.

Δώσ' µου τη δύναµη να υψώνω την σκέψη µου πάνω απ' τις καθηµερινές µικρότητες.

Κι' ακόµα δώσ' µου τη δύναµη να υποτάξω τη δύναµή µου, µε αγάπη, στην δικιά ΣΟΥ θέληση.

R. Τagor

Μετάφραση από τα αγγλικά:
Αλκίνοος Ιονικός


Για το Κέντρο UNESCO του Ιονίου Γ. Ι. Σκλαβούνος

Εθν. Οδός Κερκύρας-Λευκίμμης 3Ο χιλ. Τ.Κ 49100 Κέρκυρα

Τηλ.-Φαξ: 2661031505/Κιν. 6972319970

e-mail : georgesklavounos@gmail.com


Δεν υπάρχουν σχόλια: