Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Θεματα Εθνολογιας, Ανθρωπολογίας, Αρχαιολογιας, Γλωσσολογιας, Κριτικης Ιδεων, Παιδειας, Κοινωνιας, Οικολογίας, Ιστοριας και Πολιτισμου
Ο ελληνισμός, στην ιστορική του πορεία των 4000 χρόνων, δημιούργησε αχανείς πολυεθνικές (αλλά ποτέ πολυπολιτισμικές) αυτοκρατορίες, είχε εμπορικές σχέσεις με δεκάδες λαούς και χώρες, υπέστη επιδρομές βαρβάρων λαών, κατακτήθηκε πλήρως ή εν μέρει από ξένους στρατούς, ενώ εκτοπίσθηκαν τμήματά του από προαιώνια ελληνικά εδάφη. Αποτέλεσμα όλων αυτών των ιστορικών εξελίξεων ήταν κάποιοι ελληνικοί πληθυσμοί να αλλοφωνήσουν, όπως ορισμένοι μικρασιάτες (τουρκόφωνοι Έλληνες), να λατινοφωνήσουν (βλαχόφωνοι Έλληνες), να σλαβοφωνήσουν (σλαβόφωνοι Έλληνες), να αλβανοφωνήσουν (αρβανιτόφωνοι Έλληνες) ή να ιταλοφωνήσουν (οι Γρεκάνοι της Magna Grecia). Εκείνο πάντως, που και επιστημονικώς είναι αδιαμφισβήτητο, είναι η διαπίστωση ότι η ομιλούμενη γλώσσα δεν αποτελεί πλέον απόλυτο εθνολογικό κριτήριο ταξινόμησης ενός πληθυσμού...
«εἷς ἐμοὶ μύριοι, εἰ ἄριστος ἦ » (Ένας άνθρωπος για μένα αξίζει όσο δέκα χιλιάδες, όταν είναι άριστος)
Ἡράκλειτος ὁ Ἐφέσιος (6ος/5ος αἰώνας π.Χ.)
«Όλβιος όστις ιστορίης έσχε μάθησιν»
(Ευτυχισμένος όποιος διδάχθηκε Ιστορία)
Ευριπίδης (Αρχαίος τραγικός ποιητής, 480-406 π.Χ.)
“...τόν τε μηδὲν τῶνδε μετέχοντα οὐκ ἀπράγμονα, ἀλλ' ἀχρεῖον νομίζομεν…”
[…και εκείνον που ουδόλως συμμετέχει (στα κοινά), δεν τον θεωρούμε φιλήσυχο (πολίτη), αλλά άτιμο…]
Θουκυδίδου, "Ιστορίαι" Β΄40
Τὸ δὲ τὴν πόλιν σοὶ δοῦναι οὐτ' ἐμὸν ἐστίν, οὔτ’ ἄλλου τῶν κατοικούντων ἐν ταύτῃ. Κοινῇ γὰρ γνώμῃ πάντες αὐτοπροαιρέτως ἀποθανοῦμεν καί, οὐ φεισόμεθα τῆς ζωῆς ἡμῶν.
Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, 1453
«Το έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικόν ό,τι είναι αληθές» Διονύσιος Σολωμός (1789-1857)
"...Γράφουν σοφοί άντρες πολλοί, γράφουν τυπογράφοι ντόπιοι και ξένοι διαβασμένοι για την Ελλάδα -ένα πράμα μόνον με παρακίνησε κι εμένα να γράψω, ότι τούτην την πατρίδα την έχομεν όλοι μαζί και σοφοί κι αμαθείς και πλούσιοι και φτωχοί και πολιτικοί και στρατιωτικοί και οι πλέον μικρότεροι άνθρωποι όσοι αγωνιστήκαμεν, αναλόγως ο καθείς, έχομεν να ζήσομεν εδώ. Το λοιπόν δουλέψαμεν όλοι μαζί, να την φυλάμεν κι όλοι μαζί και να μην λέγει ούτε ο δυνατός "εγώ", ούτε ο αδύνατος. Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς "εγώ"; Όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει εγώ· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε "εμείς". Είμαστε εις το "εμείς" και όχι εις το "εγώ". Και εις το εξής να μάθομεν γνώση, αν θέλομεν να φκιάσομεν χωριόν, να ζήσομεν όλοι μαζί. Έγραψα γυμνή την αλήθεια, να ιδούνε όλοι οι Έλληνες ν' αγωνίζονται δια την πατρίδα τους, δια την θρησκεία τους, να ιδούνε και τα παιδιά μου και να λένε: "Έχομεν αγώνες πατρικούς, έχομεν θυσίες", αν είναι αγώνες και θυσίες. Και να μπαίνουν σε φιλοτιμίαν και να εργάζονται εις το καλό της πατρίδας τους, της θρησκείας και της κοινωνίας.
Στρατηγός Μακρυγιάννης (1794-1864)
Γνῶμες, καρδιές, ὅσοι Ἕλληνες, ὅ,τι εἶστε μὴν ξεχνᾶτε,δὲν εἶστε ἀπὸ τὰ χέρια σας μονάχα, ὄχι. Χρωστᾶτε καὶ σὲ ὅσους ἦρθαν, πέρασαν, θὰ ᾿ρθοῦνε, θὰ περάσουν. Κριτές, θὰ μᾶς δικάσουνοἱ ἀγέννητοι, οἱ νεκροί...
Κωστῆς Παλαμᾶς (1859-1943)
"Ζωντόβολα μη φοβάσθε την ΑΛΗΘΕΙΑ.
Η Αλήθεια δεν σκοτώνει,
τα ΨΕΜΜΑΤΑ καταθάπτουν τους Λαούς"
Περικλής Γιαννόπουλος (1870-1910)
"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)
«Να ξέρετε πως αν τρέξουμε να σώσουμε την Μακεδονία, η Μακεδονία θα μας σώσει. Θα μας σώσει από την βρώμα όπου κυλιούμαστε, θα μας σώσει από την μετριότητα και από την ψοφιοσύνη, θα μας λυτρώσει από τον αισχρό τον ύπνο, θα μας ελευθερώσει. Αν τρέξουμε να σώσουμε την Μακεδονία, εμείς θα σωθούμε...»
«Μαρτύρων και Ηρώων αίμα», 1907
Ίων Δραγούμης (1878-1920)
«Γι' αυτά που δεν μπορούμε να μιλήσουμε, γι' αυτά πρέπει να σιωπούμε» Tractatus Logico-Philosophicus - Κεφάλαιο 7
"The limits of my language mean the limits of my world". "Tractatus Logico-philosophicus"
Λούντβιχ Βιτγκενστάϊν (1889-1951)
Τις ημύνθη περί πάτρης;
Και τι πταίει η γλαυξ, η θρηνούσα επί ερειπίων; Πταίουν οι πλάσαντες τα ερείπια. Και τα ερείπια τα έπλασαν οι ανίκανοι κυβερνήται της Ελλάδος. Αυτοί οι πολιτικοί, αυτοί οι βουλεπταί, εκατάστρεψαν το έθνος, ανάθεμά τους. Κάψιμο θέλουν όλοι τους! Τότε σ' εξεθέωναν οι προεστοί κ' οι 'γυφτοχαρατζήδες', τώρα σε 'αθεώνουν' οι βουλευταί κ' οι δήμαρχοι.
Αυτοί που είχαν το λύειν και το δεσμείν εις τα δύο κόμματα, τους έταζαν 'φούρνους με καρβέλια', δώσαντες αυτοίς ουχί πλείονας των είκοσι δραχμών μετρητά, απέναντι, καθώς τους είπαν, και παρακινήσαντες αυτούς να εξοδεύσουν κι απ' τη σακκούλα τους όσα θέλουν άφοβα, διότι θα πληρωθούν μέχρι λεπτού, σύμφωνα με τον λογαριασμόν, όνήθελαν παρουσιάσουν.
Το τέρας το καλούμενον επιφανής τρέφει τη φυγοπονίαν, την θεσιθηρίαν, τον τραμπουκισμόν, τον κουτσαβακισμόν, την εις τους νόμους απείθειαν. Πλάττει αυλήν εξ αχρήστων ανθρώπων, στοιχείων φθοροποιών τα οποία τον περιστοιχίζουσι, παρασίτων τα οποία αποζώσιν εξ αυτού…
Μεταξύ δύο αντιπάλων μετερχομένων την αυτήν διαφθορά, θα επιτύχει εκείνος όστις ευπρεπέστερον φορεί το προσωπείον κ' επιδεξιώτερον τον κόθορνον.
Άμυνα περί πάτρης θα ήτο η ευσυνείδητος λειτουργία των θεσμών, η εθνική αγωγή, η χρηστή διοίκησις, η καταπολέμησις του ξένου υλισμού και πιθηκισμού, του διαφθείροντος το φρόνημα και εκφυλίσαντος σήμερον το έθνος, και η πρόληψις της χρεοκοπίας.
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
στην εφημερίδα «Ακρόπολις» 115 χρόνια πριν
«Το πρώτο σου χρέος, εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το δεύτερο, να φωτίσεις την ορμή τους και να συνεχίσεις το έργο τους. Το τρίτο σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει».
Νίκος Καζαντζάκης
«Ασκητική»
5 σχόλια:
Μεταφέρω μία είδηση από το greeknation.blogspot.com:
Τετάρτη,21 Απριλίου 2010
Κόσοβο:Αμερικανική βάση στα Βαλκάνια
Οι ΗΠΑ στηρίζουν την ανάπτυξη του Κοσόβου, επανέλαβε ο Αμερικανός αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, Τζέιμς Στάινμπεργκ, από την Πρίστινα, όπου είχε, χθες, επαφές με την πολιτική ηγεσία του Κοσόβου. Ο Στάινμπεργκ, ο οποίος συναντήθηκε με τον πρόεδρο του Κοσόβου, Φατμίρ Σεϊντίου, τον πρωθυπουργό, Χασίμ Θάτσι, τον υπουργό Εξωτερικών, Σκεντέρ Χισένι και τους προέδρους των τριών νεοσχηματισθέντων δήμων, με σερβική πλειοψηφία, τόνισε ακόμη πως η χώρα του αντιμετωπίζει ως «φίλο» το Κόσοβο. Μετά τη συνάντησή του με τον Σεϊντίου, ο Αμερικανός αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών ανέφερε ότι οι ΗΠΑ έχουν ιδιαίτερους δεσμούς με τον λαό του Κοσόβου και ότι είναι πλήρως προσηλωμένες στην πορεία προόδου του Κοσόβου προς την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ο Στάινμπεργκ συζήτησε, επίσης, με την πολιτική ηγεσία την ιδιαίτερη σημασία που έχει η οικοδόμηση καλών γειτονικών σχέσεων στην περιοχή. «Εργαζόμαστε για την αντιμετώπιση των προκλήσεων. Θέλουμε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες που εξακολουθούν να υπάρχουν μεταξύ της Σερβίας και του Κοσόβου», υπογράμμισε ο Αμερικανός αξιωματούχος. Με την επίσκεψη στην Πρίστινα ολοκληρώθηκε η βαλκανική περιοδεία του κ. Στάινμπεργκ, στο πλαίσιο της οποίας επισκέφθηκε, επίσης, τη Λιουμπλιάνα, το Σαράγεβο και το Βελιγράδι.
Οι Σκιπταροτύποι κάνουν και πάλι την εμφάνισή των ''λάβροι'' και αλλόφρονες φωνασκούντες έναντι της Ελλάδος!
Ακόμη μία ανθελληνική ευτελέστατη ''τσόντα'' από το σινάφι των από το echedoros-a.blogspot.com:
8.4.10
Αλβανικό δημοσίευμα: Κατηγορεί Ελλάδα, Εκκλησία, Κοσμά τον Αιτωλό
Απρίλιος 8, 2010
«Ο βυζαντινισμός της Ελλάδας»
Ένα ενδιαφέρον αλβανικό άρθρο αλιεύσαμε στον αλβανικό τύπο σήμερα. Πρόκειται για τον ‘Βυζαντινισμό της Ελλάδας’ που καταχωρείται στη στήλη ‘Γνώμη’ της εφημερίδας ‘55’.
Ο συντάκτης του άρθρου τίθεται κατά του ελληνικού κράτους, κατά της ελληνικής ορθόδοξης εκκλησίας, κατά του Κοσμά του Αιτωλού και κατηγορεί γενικά την Ελλάδα για επεκτατισμό βυζαντινής έμπνευσης...
«Ο αλβανικός κόσμος», γράφει ο συντάκτης, «θα πρέπει να σταματήσει τη ρατσιστική υπεροψία που εκδηλώνεται από τους υψηλότερους κύκλους του ελληνικού κράτους. Αποτελεί οφθαλμαπάτη η πολιτική που ακολουθεί η Ελλάδα έναντι της Αλβανίας, που δείχνει, τάχα, καλοπροαίρετη, ως άξιος ευρωπαϊκός εταίρος των Αλβανών στην πορεία προς την Ευρωπαϊκή Ένωση»
Και θα σημειώσει πιο κάτω από που η Ελλάδα ...εκτόπισε τους Αλβανούς:
«...ξεχνάμε ότι η Ελλάδα είναι υπεύθυνη για τον αποικισμό της Νοτίου Ηπείρου, δηλαδή στο δυτικό τμήμα- της Τσαμουριάς, στις ορεινές περιοχές των Ιωαννίνων, της Φλώρινας και της Καστοριάς. Είναι υπεύθυνη για την καταστροφή, με τις εκτοπίσεις και την αφομοίωση των αλβανικών συμπαγών κοινοτήτων όχι μόνον της Ηπείρου, αλλά και της Μακεδονία του Αιγαίου, της Θράκης και της Αττικής».
Παρακάτω ο Αλβανός συντάκτης θα κατηγορήσει την Ελλάδα για απόπειρα θυματοποίησης του «ελληνικού έθνους» (με εισαγωγικά).
«Έχει έμφυτη μια ψύχωση (η Ελλάδα) ότι πολιορκείται από παντού και από όλες τις πλευρές: Από την δύση οι Αλβανοί, από το βορρά οι Σλάβοι και από την ανατολή οι Τούρκοι.
»Η χρησιμοποίηση αυτής της θυματοποίησης είναι μια μπλόφα και κόμπλεξ κατωτερότητας, και ως τμήμα της ελληνικής πολιτικής είναι αρκετά αποτελεσματική. Κατηχούνται με αυτήν τα διάφορα ελληνικά κοινωνικά στρώματα για ενδεχόμενη επεκτατική ‘Σταυροφορία’ όπου θα ‘απελευθερώσει’ τη Βόρειο Ήπειρο, τη Μακεδονία, τη Θράκη και τη Μικρά Ασία»
Πραγματικά εντυπωσιακός ο αλβανός δημοσιογράφος της κύριας στήλης της εφημερίδας. Τώρα έχει σειρά η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία.
Ας δούμε πως συνεχίζει:
«Αυτή η βυζαντινή δομή έχει μπει στο κεφάλι κάθε έλληνα για τη ‘μεγάλη ιδέα’ που θα είναι η αποκατάσταση της τιμής που χάθηκε.
» Επιπλέον η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία υποστηρίζει τη μεταβολή των εθνοτήτων στα Βαλκάνια και με βάση τη θρησκεία τους μετράει αυθαίρετα ως Έλληνες πολίτες. Ως εκ τούτου η Ελληνική Εκκλησία αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της εθνικής ιδέας του ελληνικού κράτους σε βάρος των γειτόνων.
»Ακόμη η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία δεν αρκείται στα όρια της θρησκευτικής ευλάβειας αλλά έχει στόχο και ευρεία πολιτική τον εδαφικό επεκτατισμό».
Στην συνέχεια αναφέρεται στον Etolianit Kozma (Κοσμάς ο Αιτωλός, 1714- 1779) ο οποίος φερόταν υβριστικά στις ορθόδοξες αλβανικές και βλάχικες κοινότητες για τη γλώσσα που μιλούσαν. « Τη γλώσσα τους την ονόμαζε γλώσσα του διαβόλου, και τα σχολεία που ιδρύθηκαν στη Θεσσαλία, στην Ήπειρο και τη Μακεδονίας αποκλείονταν η χρήση της αλβανικής και επιτρεπόταν η χρήση της νεο-βυζαντινής ελληνικής".
Για να τεκμηριώσει, μάλιστα, την αναφορά του θέτει σε παρένθεση και έλληνες συγγραφείς: (Ιωάννης Σ. Κολιόπουλος & Thanos.M.Veremis).
«Η ειρωνεία είναι», σημειώνει ο συντάκτης, «ότι ο Κοσμάς ο Αιτωλός ήταν ένας απλός κληρικός και καθιερώθηκε από την Εκκλησία και το Ελληνικό Κράτος τις 20 Απριλίου 1961, Εθνικός Ήρωας και εορτάζεται σε όλη την Ελλάδα στις 24 Αυγούστου που είναι η ημέρα του μαρτυρίου του».
Και θα τελειώσει το δικό μας ...μαρτύριο:
« Ουσιαστικά, η Ελλάδα και οι πολιτικές της, δεξιές ή αριστερές (που τόσο έχουν εναγκαλιστεί την ιδέα του εθνικισμού) διέπονται από το πνεύμα της βυζαντινής στρατιωτικής χούντας των συνταγματαρχών και ενστερνίζονται την Μεγάλη Ιδέα και την ιστορική, φυλετική και πολιτισμική ανωτερότητά της προς τους άλλους».
(σ.σ. Ο συντάκτης, ίσως, δεν γνωρίζει πως αν γράφαμε και εμείς ανάλογα κείμενα θα αναγκάζονταν να φύγουν όλοι οι συμπατριώτες του από την Ελλάδα;...)
Ἂρθρα & Σκέψεις- Γιῶργος Ἐχέδωρος
echedoros-a.blogspot.com
H Αλβανοσκυπερία σε σκοπέλους και σε σταυροδρόμια ιστορικής επίγνωσης ή ιστορικής τύφλωσης και εκτύφλωσης,αφελών και υπερενθουσιωδών παραληρημάτων;
Οι Σιπταροτετοβίτες και οι πέριξ αυτών δια των κομμάτων των DUI και DR δεν σκέπτονται για κατάτμηση της χώρας των Σκοπίων..
Το κατατετμημένο,όμως,καυκαλάκι των δεν κατανοεί -καθότι επίμονα και αναγκαίως για την ''εθνική ενότητα''(αντι)παλεύει και αγωνίζεται(''per bashkimin kombetar'' καθώς σε όλους τους τόνους και τα μήκη λέγουν και υπονοούν όλοι των οι των ''περιοχών των''!)-,επίσης,την τεχνητή καταπιεστική των φύση.Οι Σκοπιανοί και οι Σέρβοι τούς ενοχλούσαν και τούς ενοχλούν,ακόμη,λοιπόν!Υποκριτές και φαρισαίοι!Ψευδώνυμοι ''S(h)qipetar[et]''-ηδες/-οι....
Τα ίδια και τα ίδια,κύριοι,εκεί,επάνω!!Δαιμονική Kosova,αχρεία Prishtina,τυραννικά Tirane,φαύλη Tetova!Eπιτέλους!!
[echedoros-a.blogspot.com]
Εδώ έχουμε τις ''Ηνωμένες Πολιτείες της Ιλλυρίας''!!!Από εκεί και το ''Ιλλυρίδα'' περί του τμήματος των Σκοπίων!
ΈΝΑ ΕΚΤΡΩΜΑ ΙΣΑΞΙΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΝ ΤΟΥ ΣΛΑΒΟΣΚΟΠΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΘΟΤΙ ΚΑΙ ''ΚΑΘΑΓΙΑΣΜΕΝΟ'' ΑΠΟ ΤΙΣ U.S. και το ΝΑΤΟ ΜΈΣΑ ΑΠΟ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΚΕΣ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΚΑΙ ΛΑΩΝ..
ΣΕΡΒΩΝ,ΒΟΣΝΙΩΝ,ΚΡΟΑΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΘΙΓΓΑΝΩΝ-ΡΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΩΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΟΙΝΩΝ ΜΙΑΣ ΑΔΙΕΞΟΔΗΣ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΛΠΙΔΟΣ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΟΤΑΝ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΩΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΕΙΧΑΝ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΗ ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ MIAΣ ΑΜΦΙΒΟΛΗΣ ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑΣ ''ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗΣ''..
Μισούν,γράφουν λιβέλλους,απαρνούνται μετά βδελυγμίας και καταρώνται την Ελλάδα και τους Έλληνες,δεν παύουν να συγγράφουν παραμυθάκια πανιλλυρικά και πανιλλυριστικά του χειρίστου στρατευμένου είδους ''το έθνος των Αλβανών-Ιλλυριών-Πελασγών'' και άλλα συναφή άχρηστα και σφόδρα μισαλλόδοξα και ευθέως επιθετικά.Ειδικά οι Αλβανοτσάμηδες και οι Αλβανοκοσσοβάροι με τους ''επιστήμονές'' των να πρωτοστατούν στις καθυβρίσεις και στις λεγκοκατασκευές μιας απορροφητικής άμμου σε ομιχλώδες πεδίο και τοπίο!Φοβούνται το συνηφθέν εμπόλεμο μετά της Ελλάδος οι τρισάθλιοι!Τόσο κομπλεξικοί και συμπλεγματικοί λοιπόν!Έτσι υφίσταται ως ''κρατική οντότητα'' εξωτερικά νομιμοποιημένη,όπως κατέδειξε το ''παράδειγμα'' των ''συμπατριωτών'' των,Σκιπεταροκοσσοβάρων έναντι των Σέρβων.Φοβικότητα και (ανα)σύνταξη,αναζήτηση,μάλλον,συμμαχιών κατά της Ελλάδος,κατά των όμορων χωρών.Ο αέρας που εμπορεύονται ως ''Αλβανοί'' έχει ημερομηνία λήξης..
-O Kοστούνιτσα εισήλθε στο Κοσσυφοπέδιο ''παράνομα'',εφόσον έπρεπε να πάρη άδεια από τους Καρπόδακες και εκείνοι φοβήθηκαν μήπως απωλέσουν τα ''νομίμως αποκτηθέντα μέσω των σερβικών εκκαθαρίσεων κεκτημένα''!!
-O Κανταρές οδεύει προς Λάτιον για να ''ανοίξη τα κεκρυμμένα αρχεία του Αλβανικού Κράτους'',πληροφορήθηκα,και να ''αποδείξη'' ο ίδιος μέσω του ''παραδείγματός'' του πως οι ''Αλβανοί'' δεν πρέπει να φοβούνται πλέον το παρελθόν των αλλά να το μελετούν και να το αναδεικνύουν σε κάθε περίσταση!!!!
Τι φανταστική και ιερή φιέστα!;
Oνειρεμένη και ζηλευτή εποχή,εποχή κάποιου ή κάποιων νέων Hoxha-δων και Νεο-Παπών!!
Δημοσίευση σχολίου