Δευτέρα 12 Απριλίου 2010
Αλβανικοί μεγαλοϊδεατισμοί
Χάρτης των αλβανικών διεκδικήσεων
Ο διαμελισμός της Ελλάδος
Δημήτρης Ε. Ευαγγελίδης
Οι ανίκανες και εθνικά επικίνδυνες κυβερνήσεις της χώρας μας των τελευταίων δεκαετιών, έχοντας υιοθετήσει το ανιστόρητο και αφελές δόγμα εξωτερικής πολιτικής "Η Ελλάδα δεν διεκδικεί τίποτε, αλλά και δεν παραχωρεί τίποτε", εισέπραξαν όχι μόνον τον γενικό καγχασμό και την περιφρόνηση των μεγάλων δυνάμεων, αλλά έδωσαν το σύνθημα για την διεκδίκηση ακόμα και από κράτη-οπερέτες (Σκόπια, Αλβανία) τμημάτων του ελλαδικού χώρου.
Σημειολογικά, όπως μου εξήγησε πριν από χρόνια ένας φίλος μου στο εξωτερικό, λάτρης της χώρας μας και του ελληνικού πολιτισμού, αυτή η έκφραση γίνεται αντιληπτή από τον οποιοδήποτε ξένο παράγοντα, πολιτικό, διπλωμάτη, στρατιωτικό κ.λπ. ότι η Ελλάδα έχοντας αποσπάσει από τους γείτονές της εδάφη που δεν της ανήκαν και τα οποία κάλυψαν το μέγιστο των επιδιώξεών της, αρνείται να τα επιστρέψει και αυτός είναι ο λόγος που κραυγάζει ότι "δεν παραχωρεί τίποτε". Σήμερα όμως, που ζούμε σε μια "εποχή συνεννόησης και αλληλοκατανόησης μεταξύ των λαών", αυτή η στάση της Ελλάδος κρίνεται ως απαράδεκτη και επιτέλους πρέπει οι Έλληνες να βάλουν "λίγο νερό στο κρασί τους" και να κάτσουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και να μη επιδεικνύουν αυτήν την αδιάλλακτη στάση.
Νομίζω ότι κάτω από αυτό το απόλυτα λογικό πρίσμα για τους ξένους, σε σχέση με το βλακώδες δόγμα της εξωτερικής μας πολιτικής, γίνεται εύκολα αντιληπτό το γιατί όλα αυτά περί ιστορικών δικαιωμάτων κ.λπ., κ.λπ. ακούγονται στο εξωτερικό ως ύποπτα και θεωρούνται "ελληνικές πονηριές" από τον μέσο πολίτη κάθε χώρας, ο οποίος βέβαια δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει όλες τις λεπτομέρειες της ελληνικής ιστορίας και που δεν τον ενδιαφέρουν κιόλας. Ακολουθώντας την απλή λογική και την αφειδώς διοχετευόμενη προπαγάνδα των γειτόνων μας από Πανεπιστημιακούς, "Ιστορικούς", από "Ερευνητικά Ιδρύματα", "Ινστιτούτα" κ.λπ. πείθεται εύκολα ότι επιτέλους κάτι πρέπει να επιστρέψουν οι άπληστοι Έλληνες.
Φτάσαμε λοιπόν σήμερα να διεκδικούν σχεδόν όλοι οι γείτονές μας κάτι από τα ελληνικά εδάφη και εμείς να επιμένουμε ότι "δεν διεκδικούμε τίποτε" και να αφήνουμε στην τύχη τους τον ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου, της Πελαγονίας (Σκόπια), της Ίμβρου και Τενέδου, της Κωνσταντινούπολης, της Αιγύπτου, της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας ή των χωρών της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, μη τυχόν και παρεξηγηθούμε! Βεβαίως, στα περισσότερα από τα μέρη που προαναφέρθηκαν, ο ελληνισμός έχει χαθεί οριστικά και σύντομα θα εξαφανισθεί και από τα υπόλοιπα και εμείς κεχηνότες θα θαυμάζουμε κάποιους Τούρκους συγγραφείς, τραγουδιστές ή "διανοούμενους" που γράφουν άρθρα ή κάνουν δηλώσεις για τους "ρωμιούς" που χάθηκαν και έχασε η "Ισταμπούλ" το χρώμα της και το κοσμοπολίτικο στοιχείο της!!!
Παρουσιάζουμε σήμερα μια ανάλογη περίπτωση από την "φίλη" Αλβανία που έχει μπει από καιρό στον χορό των διεκδικήσεων εις βάρος μας, έχοντας πρακτικά εξαλείψει το ελληνικό στοιχείο σε μεγάλο βαθμό, οπότε με θράσος χιλίων πιθήκων διεκδικεί σήμερα δικαιώματα για τους εγκληματίες και συνεργάτες των Γερμανο-Ιταλών κατακτητών στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο Τσάμηδες, αλλά και μιμούμενη τους ξεσαλωμένους Σκοπιανούς, άρχισε να προβάλλει την αλβανική καταγωγή και εθνικότητα του Βασιλέα Πύρρου της Ηπείρου (!), ακόμα και του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του πατέρα του Φιλίππου Β΄ !!!
Η διεκδίκηση του Μ. Αλεξάνδρου χρονολογείται βεβαίως από παλιά. Κυκλοφόρησε μάλιστα το 1927 και νόμισμα με την κεφαλή του Μ. Αλεξάνδρου, ο οποίος δεν ήταν προφανώς Έλληνας, αλλά Αλβανός, η δε μητέρα του Ολυμπιάδα ήταν γνήσια αλβανίδα από την Ήπειρο, όπου από τα πανάρχαια χρόνια κατοικούσαν μόνον Αλβανοί!
Νομίζω ότι δεν έχω να προσθέσω τίποτα περισσότερο...
ΔΕΕ
Νόμισμα του 1 λεκ (1927) της Αλβανίας με την κεφαλή του Μ. Αλεξάνδρου που κυκλοφόρησε επί Δημοκρατίας (1925-28) με πρόεδρο τον Ζώγου (Ahmed Zogu), ο οποίος στην συνέχεια αυτοανακηρύχθηκε βασιλιάς (Zog I, 1928-1939)
Κέρμα 100 δραχμών (έκδοση 2000)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
19 σχόλια:
Γνωστοποιώ κάποιες σκέψεις μου:
α.O τωρινός Σκιππετάρρης είναι πρακτικότατα και με τον πιο κραυγαλέο,αυταπόδεικτο τρόπο η έννοια του πιο ενθέρμου και διαχρονικού βιαστή,οικειοποιητή και κλέπτη της Ιστορίας μαζί με τόσα άλλα νεότευκτα έθνη βαλκανικά και δυτικοευρωπα'ι'κά..
β.Ο Τούρκος εκφράζει την αέναη ληστρική ορμή και επιδρομή του κατακτητή που σαρώνει τα πάντα στο πέρασμά του,έχοντας ως άλλοθι ή βρίσκοντας τη θρησκεία του για τον πόλεμο που διεξάγει προς τους ''απίστους'' και την κούρσεψη του βυζαντινού ελληνικού οχυρώματος των Ρωμαίων που διακαώς επιθυμεί..
γ.Ο Γάλλος,τρυφηλός και μαλθακός και ανίερος,είναι η προσωποποίηση του επενδυτή της αμπελοφιλοσοφίας και της ηθικής έκλυσης που μολύνει,ομιλώντας ευγενικότατα,τις υπόλοιπες γήινες φυλές.
δ.Ο νεποτισμός και η προδοσία ενός Εφιάλτη αναδεικνύουν εμφανέστατα μία σταθερή,πάγια παθογένεια-ψυχοπαθολογία της ελληνικής φυλής.
Όταν η σκιππεταρρική σημαία από βυζαντινή πολεμική υιοθετείται την 7η Απριλίου του 1992 ως ε θ ν ι κ ή,τότε αυτόματα έχουμε ενώπιόν μας μία ευθεία παραχάραξη,παραποίηση και οικειοποίηση της ιστορικής αλήθειας για λόγους συμφερόντων των δυτικών δυνάμεων αλλά και εξισορρόπησής των στην ευρύτερη περιοχή του Αίμου.Υπενθυμίζω πως η Σκιπερία έχει Σύνταγμα από την 28η Νοεμβρίου του 1998.Όταν ο πρίγκηπας ό λ ω ν των Η π ε ι ρ ω τ ώ ν γίνεται ''ε θ ν ι κ ό ς'' πρίγκηπας των απανταχού Σκιππετάρρηδων-Τουρκαλβανών-Καρποδακών,τότε,τουλάχιστον,αυτοί που έχουν συνείδηση έχουν χρέος να ομολογήσουν την κρυφή και εγκαταλελειμμένη επιμελώς σήμερα διεθνώς βορειοηπειρωτική αλήθεια και να καταδικάσουν και να α π ο ρ ρ ί ψ ο υ ν,να α ν α τ ρ έ ψ ο υ ν παρευθύς το νεοσύστατο αυτό νεοφασιστικό και καταδυναστικό κατασκεύασμα που ακούει στο όνομα ''Shqiperia'' και που δεν έχει κ α μ ί α θέση όχι μόνο για να εξακολουθεί να καταπιέζει τους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου αλλά ούτε καν για να προσφέρη κάτι αξιόλογο π ο λ ι τ ι σ μ ι κ ά στο παγκόσμιο στερέωμα.
Mερικά συγκεντρωτικά στοιχεία περί της γλώσσης και του ιστορικού φαινομένου των Σκιπετάρων-Καρποδακών από τετράδιό μου:
α.Η βόρεια γκεγκική αλβανική διάλεκτος είναι βίαιη ενώ η επίσημη τοσκική του Νότου (κάτω από τα Τίρανα) πιο στερεοτυπική.
β.Κάπου είχα βρη κατά το παρελθόν και το είχα σημειώση - θα ήθελα,εδώ,μία απάντηση,μία επιβεβαίωση ή διόρθωση από μέρους σας- ότι το ''sqiptar'' είναι παραφθορά του λατινικού ρήματος ''excipere''.
γ.Οι Μιρδίτες είναι μία γηγενής αλβανική βόρεια φυλή χριστιανική που κατοικεί τη Βόρεια Σκιπερία στη λεγόμενη Μιρδιτία ή Μιρδιτιά.
δ.Ελπίζω όλοι οι συνετοί Έλληνες πως γνωρίζουν ή,τουλάχιστον,υποψιάζονται πως οι τωρινοί αλλοιωμένοι Σκιπετάροι ως γνήσιοι σωβινιστές προσπαθούν να οικειοποιηθούν και σταδιακά να εξαλβανίσουν την ε λ λ η ν ι κ ή αρβανιτική διάλεκτο..
ε.Όταν ο Αλβανός γεννήθηκε στη γη,ο Θεός σφύριζε στον ουρανό Του!
στ.Η αλβανική παλαιότερα γραφόταν με διάφορα αλφάβητα (σλαβικό,ελληνικό,τουρκικό,αραβικό,μεικτά και ιθαγενή αλφάβητα).Από το 1908 γράφεται με λατινικούς χαρακτήρες.
ζ.Έχω βρη,ακόμη,πως το ''sqiptar'' προέρχεται από την αρχαιοελληνική λέξη ''σκιππέτον'' που σημαίνει ''όπλο'',δηλαδή,εννοώντας πως οι Αλβανοί του σήμερα ήσαν κατά το παρελθόν κατά καιρούς και χρόνους ποικίλους οπλοφόροι και μισθοφόροι πολεμιστές σε πολύνεκρες και σφοδρές μάχες..
Το ''αλβανικό'' κράτος δημιουργήθηκε κάτω από πολεμικές και επεκτατικές συγκυρίες των Μεγάλων Δυνάμεων της ευρύτερης περιοχής και ό χ ι κατόπιν επανάστασης κατά των Οθωμανών.
Yπενθυμίζω κάποια ιστορικά στοιχεία για να μην λησμονούμε ποιος καταδίκασε τους Βορειοηπειρώτες Έλληνες στην ένταξη στη Shqipnia:
α.Η Κορυτσά και το Αργυρόκαστρο,παρότι κατελήφθησαν από ελληνικά στρατεύματα με τη συναίνεση Βρετανίας,Γαλλίας και Ρωσίας,την 24 Οκτωβρίου του 1914,κατελήφθησαν από τη Γαλλία και την Ιταλία αντιστοίχως,ύστερα,πάλι,από συγκατάθεση των Δυνάμεων της Εγκάρδιας Συνεννόησης..
β.Από πλευράς των οι Ιταλοί είχαν επιβάλη κατοχικό καθεστώς ακόμη και στα Ιωάννινα τότε από όπου αναγκάστηκαν τελικά να αποχωρήσουν!
γ.Το Βορειοηπειρωτικό ζήτημα δ ε ν κατοχυρώνεται νομικά από καμία ουσιαστικά μεταπολεμική διεθνή πράξη εκτός από τη διεθνή Διάσκεψη των τεσσάρων νικητριών δυνάμεων στο Παρίσι το 1946(Η.Π.Α.,Σοβιετική Ένωση τότε,Βρετανία,Γαλλία),όπου και εκεί δεν είχαμε ευτυχή κατάληξη με ικανοποίηση του αιτήματος της Ελλάδος για αυτονόμηση και προσάρτηση της Β.Ηπείρου στην Ελλάδα,με συνέπεια η μεθοριακή γραμμή μεταξύ Ελλάδος και Σκιπερίας να υφίσταται μόνο de facto και ό χ ι de jure!
Στο dictionary.sensagent.com 'βρήκα κ α ι την π ι θ α ν ή εκδοχή από άλλους -αόριστα,έτσι- ιστορικούς και μελετητές πως η καταγωγή των σημερινών Αλβανών είναι θρακική ή,ακόμα,προέρχονται από την περιοχή Ντάτσια της Ρουμανίας βορειότερα..
Επίσης,να αναφέρω ότι,σύμφωνα με τις πηγές της ίδιας ιστοσελίδας,η έωλη επιχειρηματολογία περί Ιλλυριών διατυπώθηκε για π ρ ώ τ η φορά το 1774 από τον Γερμανό Θούνμαν.
Kρισιμότατο γεγονός αναγραφέν από το www.efylakas.com που καταδεικνύει,αφενός,την γεωπολιτική διείσδυση των Τούρκων στη χερσόνησο του Αίμου και,αφετέρου,τη λυσσασμένη και,ταυτόχρονα,φοβική και σκοταδιστική στάση που προβάλλουν σε κάθε βήμα των οι Αλβανοσκιππετάρρηδες έναντι του ακραιφνούς Ελληνισμού της ε ν ι α ί α ς ελληνικής Ηπείρου μ α ς.
‘Πρώτο Θέμα online’
«Τρόμος στα χωριά της Βορείου Ηπείρου: Έκρηξη στο σπίτι του δημάρχου Χειμάρρας»
26 Μαΐου 2010
Ισχυρός εκρηκτικός μηχανισμός εξερράγη νωρίς τα ξημερώματα της περασμένης Δευτέρας, έξω από το σπίτι του δημάρχου Χειμάρρας και προέδρου του κόμματος της ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία, κ. Βασίλη Μπολάνου, προκαλώντας σοβαρές καταστροφές σε παρακείμενα σπίτια και αυτοκίνητα, χωρίς να υπάρξουν τραυματισμοί.
Είναι η δεύτερη φορά, που ο κ.Μπολάνος γίνεται στόχος Αλβανών Εθνικιστών. Στις εκλογές του 2003, εκρηκτικός μηχανισμός είχε τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο του και από θαύμα τότε, δεν υπήρξαν θύματα.
Για τους Αλβανούς εθνικιστές και μεγάλη μερίδα των ΜΜΕ της χώρας, ο δήμαρχος Χειμάρρας, αποτελεί «κόκκινο πανί», αφού αμφισβητεί ευθέως τον αλβανικό χαρακτήρα της παραθαλάσσιας περιοχής, που για τα Τίρανα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τουριστικά θέρετρα στη χώρα.
Η επίσημη αλβανική πολιτική θεωρεί τους Χειμαρριώτες… δίγλωσσους Αλβανούς, ανάμεσά τους και τον χρυσό μας Ολυμπιονίκη, Πύρρο Δήμα και το ποδοσφαιρικό ταλέντο, Σωτήρη Νίνη, άσχετα αν τα μαθήματα στο ιδιωτικό ελληνικό σχολείο της Χειμάρρας, που λειτουργεί εδώ και δύο χρόνια, παρακολουθούν 150 μικροί μαθητές.
Η περιοχή της Χειμάρρας, όπως και άλλες περιοχές με έντονο το ελληνικό στοιχείο, δεν ανήκει στη μειονοτική ζώνη που αναγνωρίζει η Αλβανία και καλύπτει μόλις 99 χωριά της επαρχίας Αργυροκάστρου.
Από τη θέση του προέδρου της «Ομόνοιας», του κόμματος που εκπροσωπεί την ελληνική μειονότητα στην Αλβανία, ο κ.Μπολάνος διεκδικεί τα αυτονόητα δικαιώματα για τους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου. Δικαιώματα τα οποία απορρέουν και από την Σύμβαση Πλαίσιο που έχει υπογράψει η Αλβανία.
«Διαμορφώνεται ένα άκρως ανθελληνικό κλίμα στην Αλβανία, που ενθαρρύνεται δυστυχώς από την αδιάφορη στάση που επιδεικνύει η Ελλάδα το τελευταίο διάστημα, παρά τα διαβήματα και τις διαμαρτυρίες μας. Ενέργειες που έρχονται σε πλήρη αντίθεση με το όραμα της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης της Αλβανίας και τις προσπάθειες διατήρησης των καλών σχέσεων με την Ελλάδα» δήλωσε στο protothema.gr ο κ.Μπολάνος.
Πρόσφατα στη Χειμάρρα μέλη του «Αλβανικού Μετώπου για την Εθνική Ολοκλήρωση», με συμμετέχοντες Αλβανούς από Σκόπια, Μαυροβούνιο, Κόσσοβο και Αλβανία, πραγματοποίησαν συνέλευση με μοναδικό θέμα την επίτευξη της «Μεγάλης Αλβανίας» μέχρι τα Ιωάννινα και την Πρέβεζα.
Φεύγοντας από την πόλη, οι ένοπλοι Αλβανοί εθνικιστές γέμισαν στους τοίχους συνθήματα για τη «Μεγάλη Αλβανία» και την απελευθέρωση της Τσαμουριάς.
Disa mendimet edhe pyetjet ne shqip:
α.Shqiptaret thene sofistikojne shume per te gjetur nje mbeshtetese etnike vertete dhe per te justifikuar genjeshtarisht ne bote totalisht ekzistencen kompakte shteterore sot ku ky shtet artificial,ku ky shtet me nje popullsi e osmanizuar e otomanizuar (do te flasja me mire ketu per te biseduar duhurisht ''jenicarizuar Sqipetaro-Turket'')eshte krijuar.
β.Pse nacionalizem e Shqiptareve te sotme eshte si racist per Greket dhe Greqia?
γ.Pse flamuri zyrtar shqiptar tregon nje shqiponje bizantin?Per te krijuar dicka per vetat?Cfare lidhje ka tani Shqiperia me Bizanti i cili ishte nje perandoria plotesisht greke si dhe gurat te gjithe mesojne dhe nje Zot ia e di se Greket proverbialisht thone,nuk mund e vertet te kuptuar..
δ.Ndoshta,ose nuk ka aspak Shqiperi ose n e,Greket mendojme si shume genjeshterat qe duhet te hyjme edhe ne burgu nderkaq per te ju kenaqur mjaftueshem!!Budallat!
ε.Shqiptar tregon nje pamje dhe nje zemer vjedhes historikisht e nuk mund te kalon dobesia etnike e vetes edhe menyra me cila jetonte nga fillimi e historise..
στ.Asnje nderim ne dikush,ne kushdo qe nuk respekton provokuesisht atdheu im,Hellas..
ζ.Shqiperia e sotme eshte nje fashist e jenicareve shteti i ri..
η.Te gjithe Shqiptaret te sotme perpiqen te gjejne historia dhe nuk mundojne fundimisht te gjetur.Duan te ekzistuar ne historia por kjo u pergenjeshtron kategorikisht.Atehere,nga kjo vertetesia krijojne vetem nje historia genjeshtra per te mundur natyrisht te ekzistuar..dhe jetuar....
θ.Informacioni nga te gjithe afersisht Shqiptaret te sotme per Shqiperia eshte ne vendi e mitologjise dhe parahistorise duke shkruar dhe botuar shume genjimet e ngjarjet fantastiket,imagjinaret plotesisht.
ι.Banaliteti historike e Shqiperise te sotme kunder Greqise paraqesitet dhe ngjan me ai qe tregon mosbindje edhe mosmiresjellje ndaj vet punedhenes e shpetimtar,prej te njejte babain..eshte moster e mosmirenjohes njeriu i cili nuk mund dhe nuk deshiron te respektuar dhe se,fundimisht,nuk ne prin te ekzistoje..
ια.Do te doja te mesuar gjuha shqip me shume se nje Shqiptar te sotme per te vertetuar se Greket me mend mundojne t'u tregojne sa vertete kane per zemer dhe sa kultura e civilizimi kane dhene edhe drite ne njerezimi,ne bota..
ιβ.Deshirojme veprat me shkencoret dhe nuk ''veprat'' per propaganda nacionaliste ose per te krijuar dicka mitologjik e rreme ne fundi per ne..
Μεταγλώττιση
Μερικές σκέψεις καθώς και ερωτήματα στα αλβανικά:
α.Οι λεγόμενοι Σκιπετάροι σοφιστεύουν πολύ για να βρουν ένα αληθινό εθνικό έρεισμα και για να δικαιολογήσουν ψευδώς στον κόσμο συνολικά τη συμπαγή κρατική ύπαρξη σήμερα,όπου αυτό το τεχνητό κράτος,όπου αυτό το κράτος με έναν εξισλαμισμένο και εξοθωμανισμένο πληθυσμό (θα έλεγα καλύτερα εδώ για να ομιλούμε ανοικτά ''γενιτσαροποιημένο Τουρκαλβανικό'') δημιουργήθηκε.
β.Γιατί ο εθνικισμός των σημερινών Σκιπετάρων είναι τόσο ρατσιστικός για τους Έλληνες και την Ελλάδα;
γ.Γιατί η επίσημη αλβανική σημαία δείχνει έναν βυζαντινό αετό;Για να δημιουργήση κάτι για τους ίδιους;Τι σχέση έχει τώρα η Σκιπερία με το Βυζάντιο,το οποίο ήταν μια πλήρως ελληνική Αυτοκρατορία,όπως και όλοι ανεξαιρέτως οι τοίχοι διδάσκουν και ένας Θεός 'ξέρει,όπως λένε παροιμιωδώς οι Έλληνες,δεν 'μπορώ αληθινά να καταλάβω..
δ.Ίσως,είτε δεν υπάρχει ουδόλως Σκιπερία είτε ε μ ε ί ς,οι Έλληνες σκεφτόμαστε τόσο πολλά ψεύδη που πρέπει να 'μπούμε και στη φυλακή ακόμη στο μεταξύ για να σας ικανοποιήσουμε επαρκώς!!Βλάκες!
ε.Ο Σκιππετάρρης δείχνει μια όψη και μια καρδιά ''λωποδύτη'' ιστορικά και δεν 'μπορεί να δεχτή την εθνική καχεξία του εαυτού του καθώς επίσης και τον τρόπο με τον οποίο ζούσε από την απαρχή της Ιστορίας..
στ.Καμία υπόληψη σε κάποιον,στον οποιονδήποτε που δεν σέβεται προκλητικά την Πατρίδα μου,την Ελλάδα..
ζ.Η σημερινή Σκιπερία είναι ένα νέο φασιστικό γενιτσαρικό κράτος..
η.Όλοι οι σημερινοί Σκιπετάροι προσπαθούν να βρουν ιστορία και δεν 'μπορούν τελικά να βρουν.'Θέλουν να υπάρχουν στην ιστορία αλλά αυτή τούς διαψεύδει κατηγορηματικά.Τότε,από αυτή την πραγματικότητα δημιουργούν μόνο μια ιστορία ψευδή για να 'μπορούν ''φυσιολογικά'' να υπάρχουν..και να επιβιώνουν....
θ.Η πληροφόρηση από όλους σχεδόν τους σημερινούς Σκιπετάρους για την Σκιπερία είναι στη σφαίρα της μυθολογίας και παρα'ι'στορίας γράφοντας και δημοσιεύοντας πολλά ψεύδη και γεγονότα φανταστικά,φαντασιώδη πλήρως.
ι.Η ιστορική χυδαιότητα της σημερινής Σκιπερίας ενάντια στην Ελλάδα εμφανίζεται και ομοιάζει με αυτόν που δείχνει απείθεια καθώς και κακή διαγωγή στον ίδιο του τον εργοδότη και σωτήρα,προς τον ίδιο του τον πατέρα..είναι δείγμα του αγνώμονα ανθρώπου,ο οποίος δεν 'μπορεί και δεν επιθυμεί να σεβαστή και που,τελικά,δεν μας ωφελεί να υπάρχει..
ια.Θα ήθελα να μάθω την σκιπεταρική γλώσσα περισσότερο από έναν σημερινό Σκιππετάρρη για να επιβεβαιώσω πως οι Έλληνες με νου 'μπορούν να τους αποδεικνύουν πόση αλήθεια έχουν στην καρδιά και τι κουλτούρα και πολιτισμό έχουν δώση καθώς και φως στην ανθρωπότητα,στον κόσμο..
ιβ.'Θέλουμε έργα πιο επιστημονικά και όχι ''έργα'' για εθνικιστική προπαγάνδα ή για να δημιουργήσουμε κάτι μυθολογικό και ψευδές στο τέλος για εμάς..
Aδελφοί συμπατριώτες που μελετάτε το ιστολόγιο αυτό:''ΣΚΙΠΕΤΑΡΟΙ ΜΕΝ ΜΥΘΟΛΟΓΟΥΣΙΝ,ΕΛΛΗΝΕΣ Δ'ΟΚΝΟΥΣΙΝ''.
''Faleminderit shume per tolerancen dhe durimin tuaj'',δηλαδή ''Ευχαριστώ πολύ για την ανοχή και υπομονή σας''.
Disa mendimet akoma ne shqip:
α.Ashtu-quajtur historia shqiptare eshte nje amalgame-fenomen e racizmit pa vetedije kombetare,e komunizmit dhe e anti-helenit parlamentarizmit.Edhe sot,ne kete vend,shohim perpjekjat e papermbajtur e disa rrethet te nje propaganda historike globale per te imponuar ne nivel nderkombetar gjendjat shpirterorat e vjedhesat e saja duke fituar te drejten kunder Greqise.
β.Shqiptaret bejne perpjekjet per te zbuluar,per te gjetur permes e kaluares nje romantizmi naiv dhe i pamend qe deshiron te dominoje atje ku nuk kane asnje.
γ.Kur nje Shqiptar gjetur nuk ka kaluar,nuk vetekenaqet,nuk dekurajon.Eshte per ai nje dhe,keshtu idhujtar duke qene,e mbron perciptas por fort.
δ.Kush dhe cfare eshte hero per Shqipetaret tani?Tepelenlis apo Gkioulekas?Tepelenlis apo Boletini?Nje historia e cmendur vetem per Sqiptaret..
Me shume:
α.Duhet te jete shume menduar sot per te mundur te folur hapur se Shqiperia e sotme,fillimisht,ka demokraci edhe,prandaj,se ka nje popull me mend e ndergjegja etnike e formuar deri tani,ditet tona..
β.''Cameria imja dhe Kosova imja'',thone e urrojne cdo ore per zemer Shqiptaret per te vjedhur,si ishin dhe nen Osmaneve kur shfrytezonin e minonin,edhe per te jetuar nuk vetem politikisht (sot) por edhe ekzistencializisht (nga fantazia e nje kaluares shume fiktive dhe,deri tani,e nje ardhmeje me shume,gjithashtu,oratori raciste urryer duke kthyer ne praktiket mjaftueshem e vjeter dhe,ende,e vjetersuar per epoke e sotme..).
Me shume:
α.Me shume Shqiptaret nuk kane studiuar dhe mesuar esencialisht asnje ne shkolle,per mua.Shqiptar nuk eshte miq me Greqia dhe Greket tradicionalisht.E cfare te jete miq si e kur lufton vetem per nje atdheu qe ishte vendi i Greqise nga fillimi e historise,nga perandoria osmane ku Grek ishte fillimisht i pare e kjo popullit e revolucionuar kunder Turqise?Me kush menyre te jete si te gjithe Parlamenti Shqiptar te sotme urren hapur Greket duke konfirmuar dhe publikuar projektet ligj kunder vendise te Greqise?
β.Shqiptaret si Shqiptaret dhe nuk si Arvanitet/Greket/Tosket jane nje minoriteti ne historia..
γ.Mitologjia e Shqiptaret te sotme eshte monumentale!E cfare eshte Shqiperia?Geget ose Tosket/Arvanitet?Une flas a s n j e por ne te gjithe vendet ekziston civilizimi grek..!
Mεταγλώττιση
Μερικές ακόμα σκέψεις στα αλβανικά:
α.Η ούτως επονομαζόμενη αλβανική ιστορία είναι ένα φαινόμενο-αμάλγαμα αεθνικού φυλετισμού (δηλαδή,κυριολεκτικά,χωρίς εθνική αυτεπίγνωση),κομμουνισμού και ανθελληνικού κοινοβουλευτισμού.Μέχρι και σήμερα,σε αυτή τη χώρα,βλέπουμε τις ακάθεκτες προσπάθειες κάποιων κύκλων μιας καθολικής ιστορικής προπαγάνδας για να επιβάλη σε διεθνές επίπεδο τις ληστρικές διαθέσεις της διεκδικώντας έναντι της Ελλάδος.
β.Οι Σκιπετάροι κάνουν προσπάθειες για να ανακαλύψουν,για να 'βρουν μέσα από το παρελθόν έναν αφελή και απερίσκεπτο ρομαντισμό που επιθυμεί να κυριαρχή εκεί όπου δεν έχουν τίποτε (!)[ιστορικά].
γ.Όταν ένας ευρεθείς Σκιππετάρρης δεν έχει παρελθόν,δεν ευαρεστείται το άτομό του,δεν αποθαρρύνεται.Υπάρχει γι'αυτόν ένα και,όντας έτσι ειδωλολάτρης,το υπερασπίζει επιφανειακά αλλά σφοδρά.
δ.Ποιος και τι είναι ήρωας για τους Σκιπετάρους τώρα;Ο Τεπελενλής ή ο Γκιουλέκας;Ο Τεπελενλής ή ο Μπολετίνι;Μία τρελή ιστορία μόνο για Αλβανούς..
Επιπρόσθετα:
α.Πρέπει να είναι κάποιος σήμερα πολύ σκεπτικιστής για να 'μπορή να λέει ανοικτά πως,αρχικά,η σημερινή Σκιπερία έχει δημοκρατία και,ύστερα,ότι έχει ένα λαό με νου και διαμορφωμένη εθνική συνείδηση ως τώρα,τις ημέρες μας..
β.''Η 'δική μου Τσαμερία και η 'δική μου Κοσόβα'',λένε και εύχονται κάθε ώρα εγκάρδια οι Σκιπετάροι για να κλέψουν,όπως ήσαν και υπό τους Οθωμανούς όταν εξεμεταλλεύοντο και καταπίεζαν,καθώς και για να επιβιώνουν όχι μόνο πολιτικά (σήμερα) αλλά επίσης και υπαρξιακά (από την φαντασία ενός παρελθόντος πολύ πλαστού και,μέχρι τώρα,ενός μέλλοντος με πολλή,ομοίως,βδελυρή ρατσιστική ρητορική επιστρέφοντας σε πρακτικές αρκετά παλαιές και,ακόμη,πεπαλαιωμένες για τη σημερινή εποχή..).
Επιπρόσθετα:
α.Οι πλείστοι Σκιππετάρρηδες δεν έχουν σπουδάση και μάθη ουσιαστικά τίποτα στο σχολείο,για μένα.Ο Σκιπετάρος δεν είναι φίλος με την Ελλάδα και τους Έλληνες παραδοσιακά.Πώς,άλλωστε,να είναι φίλος εάν και όταν αγωνίζεται μόνο για μία πατρίδα που ήταν τόπος της Ελλάδος από την απαρχή της Ιστορίας,από την οσμανική αυτοκρατορία,όπου ο Έλληνας ήταν,αρχικά,ο πρώτος αυτού του επαναστατημένου λαού ενάντια στην Τουρκιά;Με ποιο τρόπο να είναι,εάν ολόκληρο το σημερινό Αλβανικό Κοινοβούλιο μισεί ανοικτά τους Έλληνες επικυρώνοντας και εκδίδοντας νομοσχέδια εναντίον του χώρου της Ελλάδος;
β.Οι Σκιπετάροι σαν Σκιπετάροι και όχι σαν Αρβανίτες/Έλληνες/Τόσκοι είναι μία μειονότητα στην Ιστορία..
γ.Η μυθολογία των σημερινών Σκιπετάρων είναι μνημειώδης!Και τι είναι η Σκιπερία;Οι Γκέγκες ή οι Τόσκοι/Αρβανίτες;Εγώ λέω ο υ δ ε ί ς αλλά σε όλα τα μέρη υπάρχει ελληνικός πολιτισμός..!
-Περί το 1891 ο Gustav Meyer δήλωσε στο ετυμολογικό του λεξικό ότι από τις 5.140 ρίζες λέξεων 400 μόνον ήσαν από τον γνήσιο αλβανικό κορμό,ότι 1420 ήσαν λατινογενείς,540 σλαβονικές,1180 τουρκικές,840 ε λ λ η ν ι κ έ ς και υπέρ τις 700 απροσδιόριστες(η πληροφορία αυτή,μεταγλωττισμένη από τα αγγλικά,από το http://www.jstor.org/pss/408833).
Το σπουδαιότερο από τα έργα του μεγάλου διδασκάλου του Γένους των Ελλήνων Θεοδώρου του Αναστασίου Καβαλιώτη είναι η "Πρωτοπειρία" που τυπώθηκε στη Βενετία το 1770 με δαπάνη του Μοσχοπολίτη Γεωργίου Τρίκουπα Κοσμήκη.Περιέχει λεξικό Νεοελληνικό-Κουτσοβλάχικο-Αλβανικό 1200 λέξεων,που έθεσε τις πρώτες βάσεις της Αλβανολογίας,όπως έγραψε ο Ευλόγιος Κουρίλας.Το λεξικό αυτό ήταν πολύ χρήσιμο στα μέρη εκείνα όπου ζούσαν τόσοι ξενόφωνοι.Έγραψε ακόμη "περί της εν Μοσχοπόλει Ακαδημίας" και -κάτι πολύ σπουδαίο- μετέφρασε στην αλβανική γλώσσα την Καινή Διαθήκη.Αν η πληροφορία αυτή του Σάθα είναι αληθινή,τότε ο Καβαλιώτης,πρέπει να θεωρείται από τους μεγαλύτερους ευεργέτες του Αλβανικού λαού.
(Η ενδιαφέρουσα συγκεκριμένη πληροφορία ευρίσκεται 'στο http://11dim-kaval.kav.sch.gr/main/roads/kavaliotis.htm και την ανεκάλυψα ερευνώντας για περισσότερα στοιχεία για το ''Μοσχόπολη'' στο google)
Per nje perspektiva per Hellenet (edhe) ne gjuha shqipe (vazhdimi):
α.Kuriozi eshte se Sqiptaret autentiket mendojne hero kombetar i tyre Gjergjin Kastriotin.Per te justifikuar krijimin e shtetit te tyre?
β.Sqipria ishte gjithmone nje kopesht ku shkonin shume dhe,paralelisht,nje pjate nga te cilin deshironin te ngrene disa.
γ.Sqiptaret e sot jane,sipas nje tjeter interpretimit historik,fiset thraket nga Dardania(rrethi i sotem e Skopjes) apo fiset gjermanet se u perzihen me Illyrianet e zvogeluar vendaret.
Απόδοση ελληνιστί:
Για μία προοπτική για τους Έλληνες (και) στην σκιπταρική γλώσσα (συνέχεια):
α.Το περίεργο είναι πως οι αυθεντικοί Σκιπτάροι θεωρούν εθνικό των ήρωα τον Γεώργιο Καστριώτη.Για να δικαιολογήσουν τη δημιουργία του κράτους των;
β.Η Σκυπερία ήταν πάντοτε ένας κήπος όπου πήγαιναν πολλοί και,παράλληλα,ένα πιάτο από το οποίο επεθυμούσαν να φάνε μερικοί.
γ.Οι Σκηπτάροι του σήμερα είναι,σύμφωνα με μια άλλη ιστορική εκδοχή,θρακικά φύλα από την Δαρδανία (περιοχή σημερινή της Σκοπιάς) ή γερμανικά φύλα που αναμίχθηκαν με τους ολιγοστούς εντοπίους Ιλλυριούς.
5.4.10
Αλβανικός λίβελλος κατά Ελλήνων
Απρίλιος 5, 2010
Κατηγορούν την Ελλάδα για τη σφαγή των μουσουλμάνων της Σρεμπρένιτσα.
«Αν δεν συμμετείχε (η Ελλάδα) ήταν, τότε, άμεσος ηθικός αυτουργός»
υποστηρίζει σε άρθρο της, Ολλανδή δημοσιογράφος, που δημοσιεύεται σε αλβανική εφημερίδα.
Ένα λίβελλο κατά των Ελλήνων, άνευ προηγουμένου, διαβάζουμε στην σημερινή αλβανική εφημερίδα «Γκαζέτα Σκιπτάρε».
Το άρθρο είναι μεγάλο, επτά σελίδες Α4. Γίνονται αναφορές για τη σοσιαλιστική κυβέρνηση του Ανδρέα Παπανδρέου, τη Μελίνα Μερκούρη, τη διαφθορά στην Ελλάδα, της δεκαετίας του ’80, την πόρωση ή τύφλωση των ελλήνων εθνικιστών και πολλά άλλα ωραία.
Θα προσπαθήσουμε να μεταφέρουμε τα ουσιώδη σημεία του κειμένου.
Έτσι έχουμε.
Το άρθρο έχει τίτλο : «Η Ελλάδα τυφλωμένη από ακραίο εθνικισμό...»
Και αρχίζει ο αλβανός συντάκτης Albert Hitoaliaj την παρουσίαση του κειμένου:
«Στην επέτειο της σφαγής της Σρεμπρένιτσα πρέπει να διευκρινιστούν οι αιτίες που έφεραν τα Βαλκάνια σε μια τέτοια κατάσταση. Σήμερα μετά σχεδόν δύο δεκαετίες από τις πιο φρικτές σφαγές στου κόσμου, δεν έχει βρεθεί ακόμη το θάρρος να δούμε την αλήθεια κατάματα, και εξακολουθούμε να αισθανόμαστε το βάρος ενός άρρωστου εξτρεμισμού που βασίζεται στο μίσος μεσαιωνικής μούχλας»
Και πιο κάτω θα συνεχίσει:
«Η Ολλανδή δημοσιογράφος ‘Ingeborg Beugel’ σε μια συνέντευξή της στην ηλεκτρονική εφημερίδα Σεράγεβο-χ.com προσπαθεί να ρίξει φως στη πορεία ενός κράτους, το οποίο αν δεν ήταν άμεσα ένοχο για τη σφαγή της Σρεμπρένιτσα αλλά ήταν αναμφίβολα ο ηθικός αυτουργός της σφαγής αυτής.
( το κείμενο στα αλβανικά: «edhe pse nuk ishte fajtor i drejtpërdrejtë për masakrën e Srebrenicës, padyshim që ishte pro asaj masakre».)
Αυτή η χώρα είναι η Ελλάδα.
Στη σφαγή της Σρεμπρένιτσα είχε προσφερθεί να βοηθήσει τους αδελφούς Σέρβους στον αγώνα κάθαρσης των Βαλκανίων.
Είναι το κράτος το οποίο τοποθετήθηκε ανοικτά υπέρ του άδικου αυτού πολέμου. Η πολιτεία ακόμη και σήμερα δεν έχει κάνει καμία προσπάθεια να τιμωρήσει του Έλληνες εκείνους που συμμετείχαν με τους Σέρβους στη σφαγή της Σρεμπρένιτσα»
Και συνεχίζει:
«Αυτή η συνέντευξη έχει μια ιδιαίτερη χροιά στις μέρες που διανύουμε μετά τα συνθήματα των ειδικών δυνάμεων της Ελλάδας κατά των Αλβανών, σας θυμίζω παραπλήσια την οργή των φονταμενταλιστών Ταλιμπάν. Τι κρίμα για την Ελλάδα, που γιόρτασε την απελευθέρωσή της, η οποία αν και φαίνεται τρελό, για αυτήν έδωσαν το αίμα τους οι Αρβανίτες Αλβανοί».
πιο κάτω:
«Το 1994 μια ομάδα εθελοντών ελλήνων ταξίδευσε στους αμάχους της Μπάνια Λούκα και του Μπίχατς. Η ομάδα αυτή ήθελε να παράσχει βοήθεια στους ‘αδελφούς σέρβους ορθόδοξους’.
»Συνοδεύονται από πολλούς Έλληνες δημοσιογράφους από τις καλύτερες εφημερίδες. Ήμουν η μόνη ξένη. Περάσαμε από χωριά και πόλεις, όπου χιλιάδες μουσουλμάνοι εκδιώχτηκαν, αλλά οι Έλληνες ενδιαφέρονταν μόνον για τις ορθόδοξες εκκλησίες που καταστράφηκαν. Σε μια πόλη βρήκα, ηλικιωμένους μουσουλμάνους που υποσιτίζονταν μέσα σε ένα γκαράζ και ήταν άρρωστοι και ανίκανοι να φύγουν, σε πλαστικές σακούλες είχαν λουλούδια για να τροφή αφού δεν μπορούσαν να αγοράσουν τίποτε από τους Σέρβους.
» Η ελληνική ακολουθία στη χώρα αυτή είδε ότι είδα, άκουσε ότι άκουσα: ιστορίες βιασμού, πυρκαγιές σε οικίες, εθνοκάθαρση»
«Μετά την επιστροφή τους στην Ελλάδα, είδα στις εφημερίδες τι έγραψαν οι έλληνες συνάδελφοί μου. Οι ιστορίες τους ήταν εντελώς διαφορετικές από τη δική μου. Περιέγραφαν σκηνές του Ερυθρού Σταυρού, πουθενά για την πόλη όπου 20.000 μουσουλμάνοι την είχαν εγκαταλείψει, τίποτε για την άθλια κατάσταση των μουσουλμάνων, μόνο ιστορίες πόνου (που ήταν αληθείς) για τους Σέρβους αδελφούς τους. Τηλεφώνησα σε ορισμένους Έλληνες συναδέλφους να ρωτήσω την αιτία αυτού του γεγονότος. Οι περισσότεροι από αυτούς μου απάντησαν ότι αν είχαν γράψει ό, τι εγώ θα είχαν χάσει τη δουλειά τους.»
Και λίγα λόγια για τη ‘Μεγάλη Αλβανία’
Στη αλβανική εφημερίδα φιλοξενείται και η θέση της ολλανδής δημοσιογράφου για την Μεγάλη Αλβανία. Ας την δούμε:
«Φυσικά, άκουγα όλη την ώρα για τον κίνδυνο της Ελλάδας από έναν «άξονα μουσουλμανικό». Ήταν ένα σχεδιασμένο κόλπο, να ενταχθεί το Κοσσυφοπέδιο στην Αλβανία, να γίνει μια Μεγάλη Αλβανία και θα καταστήσουν την Ελλάδα ένα «σάντουιτς» μαζί με τον προαιώνιο εχθρό της την Τουρκία.
»Φυσικά αυτό ήταν το επιχείρημα της ορθόδοξης αλληλεγγύης και του παλαιού μίσους κατά των Μουσουλμάνων Τούρκων. Αλλά αυτό δεν το είχα πιστέψει ποτέ. Οι Έλληνες χωρίς «Ορθόδοξη Αγάπη» πολεμούν τους Σλαβομακεδόνες για το όνομα Μακεδονία. Αυτό το μίσος που έχουν (οι Έλληνες) κατά των μουσουλμάνων θα συνεχιστεί.»
Ο Λυκουρέζος και Μλάντις Κάραβιτς Μιλόσεβιτς
«Πολλοί άνθρωποι που γνωρίζω», συνεχίζει η ολλανδή δημοσιογράφος, «έχουν ήδη αλλάξει γνώμη. Αλλά δεν υπάρχει Έλληνας πολιτικός να μιλήσει ανοικτά για το τι έχει γίνει με του Βόσνιους Μουσουλμάνους και στο Κοσσυφοπέδιο.
» Εξακολουθούν να υπάρχουν άνθρωποι σαν τον Λυκουρέζο, πρώην συντηρητικό μέλος του Κοινοβουλίου και έναν πολύ γνωστό δικηγόρο της Αθήνας, ο οποίος ανοικτά αμφισβητεί αυτό που συνέβη στη Σρεμπρένιτσα και είναι υπερήφανος που δείχνει μια φωτογραφία του με τον Μλάντιτς, τον Κάρατζιτς και τον Μιλόσεβιτς στο γραφείο του, ως επισκέπτες στο νησί του.
»Οι μισθοφόροι που συμμετείχαν στις δολοφονίες της Σρεμπρένιτσα είναι γνωστοί ποιοι είναι αλλά δεν προσάγονται στη δικαιοσύνη».
echedoros-a.blogspot.com
18.4.10
Πυρ και μανία κατά Βατικανού οι Αλβανοί!
H ''Αλβανία'',σύμφωνα με την εφημερίδα ''Korrieri'',περιλαμβάνει όλο το Κοσσυφοπέδιο,τη μισή ΠΓΔΜ και τμήματα από το Μαυροβούνιο,τη Σερβία και την Ελλάδα συμπεριλαμβανομένης της Κέρκυρας!
Ο ‘αλβανικός μεγαλοϊδεατισμός’
Απρίλιος 18, 2010
Το θέμα ξεκινά από την άρνηση του Βατικανού να αναγνωρίσει την ανεξαρτησία του Κοσσυφοπεδίου- όπως έχουμε δημοσιεύσει: Το Βατικανό δεν αναγνωρίζει το Κοσσυφοπέδιο: http://echedoros-a.blogspot.com/2010/04/blog-post_14.html
H αλβανική εφημερίδα ‘korrieri.’ σε περίοπτη θέση δημοσιεύει ένα κείμενο του καθηγητή Δρ Mehdi Hyseni, ότι είναι προς το συμφέρον του Βατικανού να ακολουθήσει το παράδειγμα των ΗΠΑ και της Δυτικής Ευρώπης που αναγνώρισαν το Κοσσυφοπέδιο, «χωρίς τύψεις και χωρίς κανένα πόνο για το Βελιγράδι και την Εκκλησία τους, τη Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία που καταδυναστεύει επί αιώνες τα Βαλκάνια», όπως γράφει χαρακτηριστικά.
« Δεν καταλαβαίνουμε γιατί η Καθολική Εκκλησία με τον καρδινάλιο Walter Kasper και το Βατικανό έχουν τόσο μεγάλο πόνο και δίνουν τόση μεγάλη σημασία στη Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία και βρίσκονται σε αντίθεση με τους Αλβανούς του Κοσσυφοπεδίου»..., θα σημειώσει ο συντάκτης του κειμένου και θα συνεχίσει:
«Δεν γνωρίζω γιατί αυτή η γεωγραφική περιοχή των Ιλλυριών- Αλβανών, αποτελεί κατά τον καρδινάλιο Walter Kasper «λίκνο» ή «πληγή», είτε πόνος των Σέρβων, μια περιοχή η οποία επί έναν αιώνα αποτέλεσε αποικία της Μεγάλης Σερβίας, στην καρδιά της Ευρώπης, τόσο μέσα στο μεσαίωνα όσο και τη νεότερη περίοδο (1878-1999).
Οι Σέρβοι αποικιοκράτες ‘φωνάζουν’ για το Κοσσυφοπέδιο, όχι για τα ιερά και τα υπολείμματα της εκκλησίας τους αλλά για το ορυχείο Trepca το οποίο έχει τα μεγαλύτερα αποθέματα χρυσού, αργύρου, ψευδαργύρου μολύβδου κλπ.
Αυτό είναι το μεγαλύτερο ενδιαφέρον της Μεγάλης Σερβίας (1922-1999) και όχι τα μοναστήρια (Decani, Peja, Gracanica και Gazimestani) που χτίστηκαν και εμπλουτίστηκαν στη διάρκεια των χρόνων της Γιουγκοσλαβίας.
Σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο η αναγνώριση ενός κράτους από άλλο αποτελεί μια εθελοντική πράξη και δεν έχει δικαίωμα κανείς να επιβάλλει σε άλλο κράτος, την αναγνώριση αυτή ή οποιαδήποτε άλλη μορφή ανεξαρτησίας. Η διεθνής αυτή νομική αρχή ισχύει και για το Βατικανό, ως απόρροια του διεθνούς δικαίου.
Και το Βατικανό μέχρι τώρα δεν έχει αναγνωρίσει τη Δημοκρατία του Κοσσυφοπεδίου.
«Έχουμε, όμως, καθήκον και δικαίωμα να αντιδράσουμε στην ανακοίνωση του Walter Kasper, που είναι μέλος της Συμβουλίου της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας του Πάπα, όταν ισχυρίζεται ότι «το Κοσσυφοπέδιο είναι σοβαρά τραυματισμένο και πονά για αυτό η Ορθόδοξη Σερβική Εκκλησία και ότι αποτελεί κοιτίδα της σερβικής Ορθοδοξίας»
Και ο συντάκτης θα αντιδράσει:
«Αυτή η δήλωση του καρδιναλίου Walter Kasper δείχνει ότι δεν αναγνωρίζει την ιστορία του Κοσσυφοπεδίου. Από που έχει εκλάβει το δικαίωμα και το συμπέρασμα ότι το Κοσσυφοπέδιο είναι λίκνο της Σερβικής Ορθοδοξίας;
Γιατί ο καρδινάλιος Walter Kasper υποστηρίζει ένα κράτος και μια εκκλησία που επί αιώνες όλες οι κρίσεις, οι συγκρούσεις, οι αιματηροί πόλεμοι στη βαλκανική χερσόνησο προκλήθηκαν από αυτούς. Κι αυτό το βλέπουμε από τους τρεις τελευταίους πολέμους και της γενοκτονικής σερβικής επίθεσης κατά της Κροατίας, της Βοσνίας και αυτή του Κοσσυφοπεδίου (1989-1999).
Το Βατικανό θρηνεί για το σερβικό κράτος και τη σερβική εκκλησία που είναι οι κύριοι ένοχοι για την Κροατία, τη Βοσνία και το Κοσσυφοπέδιο που μετέτρεψαν σε ποταμούς αίματος με εκατοντάδες χιλιάδες θύματα και μαζικών τάφων!
Οφείλει να ζητήσει συγνώμη ο κ. Walter Kasper για τη δήλωσή του ότι ο Κοσσυφοπέδιο είναι λίκνο των Σέρβων και της σερβικής εκκλησίας γιατί το Κοσσυφοπέδιο είναι λίκνο των Πελασγών-Ιλλυριών-Αλβανών».
Ο συντάκτης στη συνέχεια αναφέρεται σε ιστορικά στοιχεία για την περιοχή του Κοσσυφοπεδίου όπως παρουσιάζονται από τους βυζαντινούς συγγραφείς και θα συνεχίσει στη μακροσκελή αναφορά του:
Οι Πελασγοί-Ιλλυριοί Αλβανοί έχουν δικαίωμα επί του Κοσσυφοπεδίου και όχι οι Σέρβοι και η Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία, που έχουν εκσερβίσει τους κατοίκους και συμπεριφέρονταν ως αποικιοκράτες στους εθνικά Αλβανούς του Κοσσυφοπεδίου.
Και αν ο καρδινάλιος Walter Kasper εξακολουθεί να μην γνωρίζει την ιστορία του Κοσσυφοπεδίου ας διαβάσει την ιστορία από το βιβλίο του καθηγητή Δρ Noel Malcolm «Σύντομη ιστορία του Κοσσυφοπεδίου»- 1999. και το βιβλίο του Δρ Frank Muenzel « Το Διεθνές Δίκαιο και η ανεξαρτησία του Κοσσυφοπεδίου».
Γιατί χωρίς την ανάγνωση των δύο αυτών βιβλίων ο αγαπητός κ. Walter Kasper δεν γνωρίζει τη σημαίνει Κοσσυφοπέδιο!
Πέρα από την τρομοκρατία, τη γενοκτονία και την εθνοκάθαρση των Αλβανών (1912-1999) πρέπει να παραδεχτούν και το σερβικό κράτος και η Ορθόδοξη Σερβική Εκκλησία πως η αποικία τους, το Κοσσυφοπέδιο, έχει χαθεί για πάντα. Αυτή είναι η αλήθεια και πρέπει να την παραδεχθούν!
Τέλος, ούτε ο καρδινάλιος Walter Kasper ούτε το Βατικανό πρέπει να αισθάνονται οποιαδήποτε πόνο για τη Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία και τους Σέρβους όταν πρόκειται για το Κοσσυφοπέδιο, γιατί οι Σέρβοι από την εποχή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας είχαν μια προνομιακή σχέση στα Βαλκάνια.
Και τα περί σερβικού Κοσσυφοπεδίου είναι θρύλοι αιώνων οι οποίοι βασίζονται σε ψευδή στοιχεία για τη λεγόμενη Јужна Србија (νότιο Σερβία).
Ἂρθρα & Σκέψεις- Γιῶργος Ἐχέδωρος
echedoros-a.blogspot.com
Οι ''Αλβανοί'' έχουν το θάρρος,το θράσος καθώς και το ''ιερό καθήκον'',όμως,να μυθοπλάττουν όχι μόνο το παρελθόν των για να ευσταθούν στο παρόν αλλά και αυτό το τελευταίο για να φαίνονται ως ''έθνος'',ως ''εθνοκράτος ενιαίο'' διεθνώς.
Δημοσίευση σχολίου