Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

Οι εκλεκτικές ιδεολογικές συγγένειες Ριζοσπάστη-Δαυλού


Ως απάντηση στις φαιδρότητες του γλωσσολογούντα αρθογράφου του "Ριζοσπάστη" που παρουσιάσαμε στις προηγούμενες αναρτήσεις μας, δημοσιεύουμε το εξαιρετικό και ειρωνικότατο κείμενο που ακολουθεί, με το οποίο γελοιοποιούνται πλήρως οι αντιεπιστημονικές και ανυπόστατες "αναλύσεις" και επιχειρήματα του "σύντροφου" Κυτόπουλου, που, ως φαίνεται, μέσα στην ημιμάθειά του, πίστεψε ότι ανακάλυψε τον τροχό!
ΔΕΕ

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ ΔΑΥΛΙΖΩΝ...

Του Χαράλαμπου Ε. ΜΑΡΑΒΕΛΙΑ
H Αυγή, 26/09/2004

Γαλάζια κι άσπρα χρώματα κολυμπούν
στη μαύρη θάλασσα των φανατικών.
Δεν έμεινε άλλη θάλασσα για κολύμπι.
Θ. Γκόρπας, Μπέρδεμα

Είναι γνωστό στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ ότι δύο θεωρίες βρίσκονται διαρκώς τα τελευταία χρόνια στο εμμανές στόχαστρο των εντύπων του “ελληνόψυχου” φονταμενταλισμού: η φοινικική προέλευση του ελληνικού αλφαβήτου και η ινδοευρωπαϊκή γλωσσική (και αρχαιολογική) θεωρία. Εσχάτως στο χορό εισήλθε ασθμαίνων και ο Ριζοσπάστης, όργανο της Κεντρικής Επιτροπής του Κ.Κ.Ε. Για τρεις συνεχόμενες Κυριακές δημοσίευσε, με εντυπωσιακή προβολή, ολοσέλιδα άρθρα του Ν. Κυτόπουλου με γενικό τίτλο “Ο Ινδοευρωπαϊκός μύθος” (Κυριακάτικος Ριζοσπάστης, 22.8., 29.8. και 5.9.2004). Κατά τον αρθρογράφο πρόκειται για φασιστικό και ολέθριο μύθο που όμως, ευτυχώς, διαλύθηκε πλέον στα εξ ών συνετέθη από τρία γεγονότα, και συγκεκριμένα την αποκρυπτογράφηση της Γραμμικής Β γραφής, της Γραμμικής Α, αλλά και από ένα σάπιο κομμάτι σανίδι που βρέθηκε στην Καστοριά, ηλικίας 5.260 ετών. Με αυτά τα “γεγονότα”, όπως και με ένα άλλο, την “αποκρυπτογράφηση” του Δίσκου της Φαιστού, θεωρεί ο αρθρογράφος ότι η ελληνική ιστορία τώρα προεκτείνεται σε βάθος μέχρι 5.000 χρόνων. Κατόπιν δε όλων αυτών των κοσμοϊστορικών συμβάντων τα οποία η επιστήμη είτε δεν έχει πληροφορηθεί είτε δολίως αποσιωπά, προβάλλει το αίτημα ότι θα πρέπει να ξαναγραφτούν τα σχολικά βιβλία υπό το πρίσμα αυτών των νέων συνταρακτικών αποκαλύψεων, που, κατά τον αρθρογράφο, αποδεικνύουν ότι οι Έλληνες είναι αυτόχθονες. Όχι δε μόνο αυτόχθονες, αλλά, ως Δαναοί “με κέντρο τον Αιγαιακό χώρο κινούνται, σκορπούν σ’ Ανατολή και Δύση”, όπως μας διαβεβαιώνει ο ρέκτης αρθρογράφος (οποίος ιμπεριαλισμός!)...
Με δεδομένο τον χαλύβδινο έλεγχο των αρμοδίων του Ριζοσπάστη πάνω στο τι θα μπει και τι δεν θα μπει στην εφημερίδα (ο Χ. Φλωράκης είχε πει παλαιότερα ότι ο Ριζοσπάστης δημοσιεύει μόνο ό,τι συμφέρει το λαό!) είναι προφανές ότι τα κείμενα αυτά δεν αποτελούν απλώς τις βουλησιαρχούμενες απόψεις ή τον καρπό της έκδηλης συγχύσεως του συγκεκριμένου αρθρογράφου, αλλά θέσεις του Κόμματος ή, έστω, θέσεις προς τις οποίες το Κόμμα (προφανώς) δεν διαφωνεί.
Ο αρθρογράφος παρουσιάζει σαν ινδοευρωπαϊκή θεωρία την άποψη ότι οι Έλληνες ήρθαν απ’ έξω και ό,τι βρήκαν στην Ελλάδα ήταν γι’ αυτούς ξένο, και μη ελληνικό – έτσι ώστε να την καταρρίψει ευκολότερα. Η άποψη όμως που περισσότερο κρατεί είναι ότι σε διάφορες φάσεις μεταξύ Πρωτοελλαδικής και Μεσοελλαδικής εποχής (χονδρικά 2.300- 1.900 π.Χ.) αφίχθησαν στην Ελλάδα φύλα που μιλούσαν διάφορες εκδοχές της ινδοευρωπαϊκής, από την ανάμιξη δε των επήλυδων με τους παλαιότερους πληθυσμούς δημιουργήθηκε η ελληνική γλώσσα και συν τω χρόνω το ελληνικό έθνος. Θα φέρω ένα παράδειγμα, απολύτως κατανοητό νομίζω στους ιθύνοντες του Ριζοσπάστη: Το να λέμε ότι οι Έλληνες ήρθαν στην Ελλάδα είναι σα να λέμε ότι ο Λένιν πήγε στο... Λένινγκραντ! Όπως δεν υπήρχε Λένινγκραντ πριν από τον Λένιν, έτσι δεν υπήρχε Ελλάδα και ελληνική γλώσσα πριν από την προαναφερθείσα σύμμιξη. Ούτε βέβαια όποιο είδος προϊστορικής γραφής βρίσκεται στα γεωγραφικά όρια της σημερινής Ελλάδας αναπόδραστα αποδίδει ελληνική γλώσσα. Διότι έχουμε κείμενα ακόμη και από την ιστορική αρχαιότητα (“ετρουσκικές” επιγραφές Λήμνου, ετεοκρητικές επιγραφές κ.λ.π.) που δεν αποδίδουν γλώσσα ελληνική, έστω κι αν κάποιες απ’ αυτές είναι γραμμένες με ελληνικό αλφάβητο. Ένα πλήθος από πληροφορίες της αρχαίας γραμματείας μας κάνουν λόγο για βαρβάρους (δηλ. αλλόγλωσσους) που κατοικούσαν τη χώρα που ύστερα ονομάστηκε Ελλάς. Ο ίδιος ο Ηρόδοτος (Α, 57) διαπιστώνει ότι οι Πελασγοί της εποχής του δεν μιλούσαν ελληνικά. Εν πάση περιπτώσει, ποια είναι τα συνταρακτικά γεγονότα που κατά τον Ριζοσπάστη επιβάλλουν το ξαναγράψιμο των σχολικών μας βιβλίων; Μα οι αποκρυπτογραφήσεις των γραφών που αναφέραμε παραπάνω! Όπως όμως όλοι γνωρίζουν, από τις γραφές αυτές μόνο η μυκηναϊκή Γραμμική Β έχει αποκρυπτογραφηθεί, από τον αοίδιμο Michael Ventris και τον άξιο συνεργάτη του, μακαρίτη John Chadwick. Οι οποίοι στις εργασίες τους δεν παύουν να τονίζουν τον Ινδοευρωπαϊκό χαρακτήρα της γλώσσας των Μυκηναίων. Η μινωϊκή Γραμμική Α δεν έχει αποκρυπτογραφηθεί, και φυσικά δεν έχει αποδειχθεί ελληνική. Σήμερα κρατεί σχετικά η άποψη ότι αποδίδει τη γλώσσα των “προελληνικών” κατοίκων της Κρήτης και του Αιγαίου (αιγαιακό υπόστρωμα). Εντούτοις, ο αρθρογράφος μάς διαβεβαιώνει πως, σ’ ό,τι αφορά τη (μινωική) Γραμμική Α “σχηματίστηκε τελικά η βεβαιότητα ότι πρόκειται μάλλον για ελληνική”. Από ποιους, πότε, με ποιες διαδικασίες, ποια στοιχεία κ.λπ. δεν κάνει τον κόπο να μας φανερώσει. Ίσως γιατί έτσι θα ήταν υποχρεωμένος να αποκαλύψει τα έντυπα από τα οποία προφανώς (δια)μορφώνεται.
Ο αρθρογράφος “θεμελιώνει” τις απόψεις του επικαλούμενος, με προφανή παρανόηση, ένα μικρό βιβλίο του γάλλου γλωσσολόγου και σημειολόγου George Jean (Ζεάν τον διαβάζει!) με τίτλο Γραφή, η μνήμη των ανθρώπων. Το βιβλίο κυκλοφόρησε στα γαλλικά από τις εκδόσεις Gallimard στα 1987 και μεταφράστηκε στα ελληνικά από τον πρόωρα χαμένο αντισυμβατικό ποιητή Θωμά Γκόρπα. Ο οποίος έχει προσθέσει ένα δικό του παράρτημα με τίτλο “Ελληνικά ντοκουμέντα”. Ο βιαστικός αρθρογράφος του Ριζοσπάστη διαβάζει το παράρτημα του Γκόρπα και νομίζει ότι αποτελεί κεφάλαιο του βιβλίου του Ζαν! Αφού αναφέρει λοιπόν ότι βρέθηκε στην Ιθάκη Γραμμική Α τού... 2.700 π.Χ.(;!) όπου τάχα διαβάστηκε (πώς; ) το όνομα... Ανδρεάδης (προφανώς δεν πρόκειται για τον γνωστό μεγαλοκεφαλαιούχο Στρατή Ανδρεάδη), συμπεραίνει: “Από το τσιτάτο αυτό καταλαβαίνει κανείς τον προβληματισμό του Γάλλου επιστήμονα. Διαβλέπει το παραμύθι που κατασκεύασαν οι Ινδοευρωπαϊστές και προειδοποιεί... κ.λπ.”. Όμως ο αθώος του κρίματος τούτου συγγραφέας Ζωρζ Ζαν αναφέρει ο άνθρωπος, το και ορθό, ότι η Γραμμική Α δεν εμφανίζεται παρά μετά το 1.750 π.Χ., όπως και ότι κανείς δεν την έχει αποκρυπτογραφήσει μέχρι σήμερα, πράγμα που συμβαίνει και με τα σημεία του Δίσκου της Φαιστού (σελ. 124 του γαλλικού πρωτοτύπου / 124-5 της ελληνικής μετάφρασης). Αφού λοιπόν η Γραμμική Α δεν εμφανίζεται παρά μετά το 1750 π.Χ., πώς μπορεί να υπάρχει χίλια χρόνια πριν και μάλιστα να αναφέρεται στον... Ανδρεάδη;
Είναι τόσο σίγουρος για το εύρημα ο αρθρογράφος, που κατακεραυνώνει μάλιστα το “ακαδημαϊκό κατεστημένο” που έγραψε την Ιστορία του Ελληνικού Έθνους της Εκδοτικής Αθηνών και αυτοδιασυρόμενο δεν καταλαβαίνει αυτή την τετράγωνη λογική. (Δηλαδή κείμενο σε Γραμμική Α του... 2.700 π.Χ. που αναφέρει μάλιστα και ονόματα που δεν απαντώνται στην ελληνική γλώσσα παρά μετά από τη χριστιανική εποχή!).
Περαιτέρω, ο αρθρογράφος έρχεται στο ψητό – ζήτημα το οποίο η εφημερίδα προβάλλει με πηχιαίους τίτλους – και απαιτεί να ξαναγραφτεί η ιστορία, διότι κάποιος – και τέτοιοι κάποιοι υπάρχουν χιλιάδες – νομίζει ότι “διάβασε” τον Δίσκο της Φαιστού, ο οποίος έτσι “έλυσε τη σιωπή του” και ελάλησε ελληνικά. Μας παραπέμπει δε με διθυραμβικά σχόλια σε ένα βιβλίο των εκδόσεων “Νέα Θέσις” (ασφαλώς η Κ.Ε. γνωρίζει και την ιδεολογική κατεύθυνση και τα βιβλία που εκδίδει ο συγκεκριμένος εκδοτικός οίκος). Το περίεργο μάλιστα είναι ότι η ελληνικότητα του Δίσκου είναι τόσο ανεξίτηλη, που όπως και να τον διαβάσεις αυτός ελληνικά λαλεί. Διότι, όπως μας πληροφορεί ο αρθρογράφος, μια άλλη “αποκρυπτογράφηση” του Δίσκου από τις ισόκυρες της “Νέας Θέσεως” εκδόσεις “Γεωργιάδη” (ασφαλώς η Κ.Ε. γνωρίζει και την ιδεολογική κατεύθυνση και τα βιβλία που εκδίδει και ο συγκεκριμένος εκδοτικός οίκος) διαβάζει τον Δίσκο αντίστροφα, αλλά και πάλι αυτός ελληνικά μιλάει!!! Κατά τον Ριζοσπάστη μάλιστα ο μυστηριώδης Δίσκος δεν φθέγγεται όποια όποια ελληνικά, αλλά “μιλάει ελληνικά της ομηρικής εποχής”. Τώρα πώς ένα κείμενο του 1.750 π.Χ. “μιλάει” ελληνικά εποχής που βρίσκεται χίλια χρόνια αργότερα, αυτό είναι ένα ζήτημα που μόνο η αλάνθαστη μ-λ διαλεκτική μέθοδος του ρηξικέλευθου άρθρου μπορεί ίσως να ξεδιαλύνει.
Υποτιθέμενες αναγνώσεις του Δίσκου της Φαιστού έχουν προταθεί αμέτρητες. Οι διάφορες αναγνώσεις (αναπόδεικτες όλες) κινούνται από το εύλογο μέχρι το τερατώδες. Μία μάλιστα κάνει σοβαρό λόγο για τον Σείριο και άλλα εξωγήινα. Αφού λοιπόν ο καθένας νομίζει ότι είναι αρμόδιος να αποκρυπτογραφήσει τον περίφημο Δίσκο, σκέφτηκα ότι και σε μένα δε θάταν δύσκολο να κάνω το ίδιο. Κατ’ αρχήν ξεκινάω από τη διαπίστωση ότι τα τυπογραφικά του Δίσκου εμφανίζουν έντονα γοτθικά χαρακτηριστικά. Αυτό με βάζει σε κάποιες υποψίες. Σιγά-σιγά διαπιστώνω ότι ο Δίσκος δεν μιλάει ελληνικά, αλλά γερμανικά. Μιλάει μάλιστα όχι όποια – όποια γερμανικά, αλλά τα ινδο-γερμανικά (Indogermanisch) του γερο-Κάρολου. Γράφει λοιπόν ο Δίσκος στην Α όψη του: “Προλετάριοι όλων των χωρών, αφήστε τις .... [λέξη που δεν διαβάζεται καθαρά γιατί ο δίσκος στο σημείο αυτό είναι φθαρμένος] και σοβαρευτείτε”. Στην δε Β όψη, που είναι σαφώς συντομότερη της πρώτης, γράφει επί λέξει: “Βλέπε όψη Α”.
Στα άρθρα που έδωσαν αφορμή γι’ αυτές τις γόνιμες σκέψεις είναι εμφανή τα εθνικιστικά στερητικά σύνδρομα. (Αναζητώντας το χαμένο χρόνο;). Να μας επιτραπεί πάντως, περαίνοντας, να επισημάνουμε ότι η βιβλιογραφία του αρθρογράφου για το ζήτημα με το οποίο θέλησε να καταπιαστεί είναι ελλιπέστατη. Με το ζήτημα των Ινδοευρωπαίων έχει ασχοληθεί θορυβωδώς και κατ’ επανάληψιν το ελληνόφρον περιοδικό Δαυλός, άλλα ομόδοξα έντυπα, όπως και οι ελλογιμότατοι συγγραφείς κ.κ. Κ. Πλεύρης και Γ. Γεωργαλάς, πηγές στις οποίες δεν υπάρχει, ρητή τουλάχιστον, αναφορά στα άρθρα του Ριζοσπάστη. Ας ελπίσουμε ότι σε κάποια επόμενη συνέχεια θα υπάρξει επανόρθωση αυτής της αδικίας.

Ο Χαράλαμπος Μαραβέλιας είναι δικηγόρος, δρ. του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Σημ. ΔΕΕ: Οι επισημάνσεις είναι δικές μου και δεν υπήρχαν στο αρχικό κείμενο.

10 σχόλια:

  1. Τί μένος, τι πείσμα, τι αγωνία για την ύπαρξη των Αρίων από στέλεχος ενός "ροζ" κόμματος της δήθεν αριστεράς εν Ελλάδι του 21ου αιώνα. (Ο ρόλος των "προοδευτικών" κάθε χρώματος έχει αποκαλυφθεί πλέον... άλλη συζήτηση αυτή)
    Επιχειρήματα άρνησης = μηδέν!
    Επιχειρήματα θέσης = μηδέν!
    Αφορισμοί, χαρακτηρισμοί, δόσεις ειρωνίας και δόγματα θεμελιωμένα σε δογματικές υποθέσεις «μετὰ οἵας ἀνεπιστημοσύνης καὶ μαλακίας» (Θουκυδίδης 5,7)
    Όπως θα έλεγε και ο Λ.Πιραντέλλο: Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ μου είναι πολύ εύκολο να σχολιάζεις και να εξαπολύεις χυδαιότητητες κρυπτόμενος πίσω από ένα ψευδώνυμο. Έτσι μπορείς εύκολα να ισχυρίζεσαι ό,τι θέλεις και να απορρίπτεις την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, συντασσόμενος με τους δεινόσαυρους του Περισσού, τους Λιακόπουλους, Βελόπουλους, Γεωργιάδηδες και λοιπούς "αρχαιολάτρες", να επιδεικνύεις φτηνή αρχαιογνωσία με τσιτάτα του Θουκυδίδη περί "ανεπιστημοσύνης" και "μαλακίας", προφανώς βλέποντας τον εαυτό σου στον καθρέφτη. Αν δεν μπορείς να συνειδητοποιήσεις το γελοίον της κατάστασης, τότε σου επιστρέφω την ρήση του Πιραντέλλο. Υποψιάζομαι ότι μάλλον πάσχεις από λειτουργικό αναλφαβητισμό, αν κρίνω από τον ισχυρισμό σου ότι δεν υπάρχουν επιχειρήματα στο αναρτηθέν άρθρο! Η φυγή από την μίζερη πραγματικότητα και η απόκρυψη σε φαντασιακούς κόσμους, ως προσπάθεια αυτοεπιβεβαίωσης, έχει καταγραφεί από τους κλινικούς ψυχιάτρους εδώ και πολλά χρόνια. Μπορείς λοιπόν να παραμείνεις στην γραφική ομήγυρη των προαναφερθέντων και να αναλύετε στα γνωστά στέκια τον κατακλυσμό του Ωγύγου, την αποκωδικοποίηση του Δίσκου της Φαιστού και της Πινακίδας του Δισπηλιού, τα UFO από τον Σείριο, τους Ίνκας που μιλούσαν ελληνικά και ένα σωρό τέτοια θέματα μη-συμβατικών θεωριών, προσφιλή μεταξύ ημιμαθών, που διάβασαν μερικά "πονήματα" περιθωριακών πρώην επιστημόνων και αίφνης μεταμορφώθηκαν σε ειδικούς Γλωσσολόγους, Ανθρωπολόγους, Εθνολόγους, χαρακτηριστικό του πολυπράγμονος νεοέλληνα (κοινώς "ξερόλα") που μορφώθηκε από τις συζητήσεις των καφενείων και τις μεταμεσονύκτιες εκπομπές του Χαρδαβέλλα. Δυστυχώς η κατάστασή αυτή είναι ανίατη και η πνευματική και ιδεολογική σύγχυση ένα από τα πλέον διαδεδομένα φαινόμενα περιόδων παρακμής και εκφυλισμού. Δεν πρέπει επομένως να μας εκπλήσσει η συμπόρευση οπαδών της "πατριώτισσας" Λιάνας Κανέλλη με οπαδούς του δημοφιλούς τηλεοπτικού αστέρα, "ελληνόψυχου" Άδωνη. Είναι σημεία των καιρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύπεπτες κρίσεις και αστοιχείωτες,συμπιληματικές προτάσεις συνιστούν,όπως ισχυρίζεται και αποδεικνύει ο κ.Ευαγγελίδης,α π ο δ ε ί ξ ε ι ς π ν ε υ μ α τ ι κ ή ς κατάπτωσης και αλλοτρίωσης.ΕΧΕΤΕ ΣΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΕΤΕ ΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ''ΑΥΓΗΣ'',Κ.atlas north makedonian;ΕΑΝ Ν Α Ι,ΠΡΑΞΑΤΕ ΤΟ ΤΑΧΙΣΤΑ.Ο ΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΜΑΝΘΑΝΕΙ ΝΑ ΒΩΜΟΛΟΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ.Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ,ΟΜΩΣ,ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΜΕΣΤΩΜΕΝΑ,ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ,ΝΗΦΑΛΙΑ,Ε Π Ι Σ Τ Η Μ Ο Ν Ι Κ Α-Φ Ι Λ Ε Ρ Ε Υ Ν Α.ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ''ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ,ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ''(ΛΗΡΟΤΟΚΙΑ 'ΣΤΟΝ ΚΥΒΟ!).......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σας.
    1ον. Δεν θίγω εσάς κ. Ευαγγελίδη προσωπικά.
    2ον. Η όλη θεωρία περι της οποιας ο λόγος δεν είναι δική σας, δεν ευθύνεστε εσείς για αυτήν.
    3ον. Το "ροζ" κόμμα δεν είναι το κόμμα σας, δεν χρειάζεται να το προστατεύσετε από τίποτα.
    Πρός τι ο εκνευρισμός;

    Ερώτηση δεύτερη γιατί τέτοιο πάθος από την πλευρά σας; Απο την πλευρά των Λιακόπουλων το περιμένω όχι όμως από εσάς.

    Ερώτηση τρίτη τι εξυπηρετεί η προσπάθεια αυτή με την συζήτηση περί Αρίων, ξανθών και μη, από τους συντελεστές του Αρδην και της νέας ενδιαφέρουσας προσπάθειας με την εταιρεία Μελέτης Ελλ. Πολιτισμού, είναι ένα θέμα από τα πλέον ζωτικά και φλέγοντα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να βάλουμε τα πράγματα σε κάποια σειρά:
    1. Εκνευρίζομαι από την ημιμάθεια και την μικρόνοια ατόμων όπως ο αρθρογράφος του "Ρ", ο οποίος με βλακώδη επιχειρήματα και πιστός στην σταλινική γραμμή επιχειρεί να μας πείσει ότι αυτά που αποδέχεται η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα είναι ολέθρια και φασιστικά! Προφανώς αγνοεί, πιθανόν σκόπιμα, ότι ένας από τους κορυφαίους και με διεθνές κύρος γλωσσολόγους της πρώην ΕΣΣΔ ο Ιγκόρ Ντιακόνοφ (και όχι μόνον) αποδεχόταν πλήρως την θεωρία περί Ινδοευρωπαϊκής οικογένειας γλωσσών.
    2. Το να "ξεμπροστιάζεις" τέτοιους απίθανους και κομματικά στρατευμένους τύπους θεωρώ ότι είναι καθήκον όλων μας και είμαι μαζί τους, αδιαφορώντας αν αυτοί είναι μπλέ, ροζ, πράσινοι ή πορτοκαλί. Η επιστήμη δεν έχει σχέση με την πολιτική.
    3. Στο βιβλίο μου για τις "Μη-συμβατικές θεωρίες" αναφέρομαι στην περίπτωση του "Βασιλάκη": "...Από τότε αποφάσισα να «κράζω» και να «ξεφωνίζω» κάθε «μη-συμβατικό» καραγκιόζη, καλοπροαίρετο ή απατεώνα, «ψώνιο» ή «ελληνέμπορα», αφελή ή τσαρλατάνο και όλους εκείνους που εκμεταλλευόμενοι την φιλομάθεια ή έστω την αφέλεια κάποιων, όχι μόνον κερδοσκοπούν εις βάρος συνελλήνων, αλλά προκαλούν και ανεπανόρθωτη ζημιά στον διανοητικό και μορφωτικό ορίζοντά τους με τα πνευματικά σκουπίδια που τους «πασάρουν»...".
    4. Περιμένω να μου προσκομίσετε κάποια στοιχεία ώστε να πληροφορηθούμε όλοι σε ποια Πανεπιστήμια αυτού του πλανήτη διδάσκουν κάποια θεωρία που καταρρίπτει τα περί ΙΕ. Διότι συζήτηση περί της ελληνικής ως μητέρας-γλώσσας όλων των άλλων γλωσσών, περί αυτοχθονισμού κλπ μόνον στην χώρα της "φαιδράς πορτοκαλέας" είναι δυνατόν να διεξάγεται.
    5. Να με συγχωρήσετε, αλλά το τρίτο ερώτημά σας είναι κάπως δυσνόητο και θα ήθελα να μου διευκρινίσετε τον συσχετισμό ξανθών ή μη Αρίων με το "Αρδην" ή την ΕΜΕΠ γιατί είναι υπεράνω των δυνάμεών μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο.Κ.
    1. Κατ'αρχήν να ξακαθαρίσω ότι στις περισσότερες από τις απόψεις και θέσεις σας, συμφωνώ. Διαφωνούμε κάπου; όλοι δεν μπορούμε να συμφωνούμε σε όλα, είναι αδύνατον. Να ξέρετε ότι νιώθω και στην καθημερινότητά μου συμπεριφέρομαι ως σύμμαχος και συνοδοιπόρος μαζί σας (μικρή σημασία έχουν αυτά βεβαίως).
    2. Τώρα, η λέξη επιστήμη όπως και μύριες άλλες είναι κακοποιημένη και παρεξηγημένη (άλλη κουβέντα). Όπως ξαναείπα εμμέσως όλοι μας και όχι μόνον οι αποκαλούμενοι επιστήμονες καλόν θα ήταν να βάζουμε μία δόση αβεβαιότητας και απροσδιοριστίας στις απόψεις και θέσεις μας (μεγάλο θέμα αλλά δίδω την ουσία της άποψής μου).
    3. Η αλήθεια σε μία θεωρία, ή/και σε μία μαρτυρία δεν εξαρτάται ούτε καν συναρτάται από το πλήθος των υποστηρικτών της (αν σε π.χ.10 χρόνια από σήμερα οι πλέιστοι των ακαδημαϊκών στον κόσμο λέν ότι οι Μακεδόνες είναι ή σλάβοι ή Βούλγαροι, αυτό θα είναι αλήθεια;).
    4. Πόσο επίκαιρο και σημαντικό είναι το όλο θέμα (των Αρίων); Το λέω σε όλους, τους ΝΑΙ & ΟΧΙ στους Ινδογερμανούς. Ο Ελληνικός λαός για να επιβιώσει χρειάζεται μία καλή δόση υπερηφάνειας για το παρόν του, το σήμερα και όχι για το παρελθόν του (πρός τους αρχαιολάτρες κυρίως παρατήρηση). Η πρόκληση όμως κόντρας σε κάποια θέματα π.χ. ιστορικότητα ή μη του χριστού, μόνον προβλήματα και συγκρούσεις φέρνουν και δεν έχουν και περιεχόμενο σήμερα (θα μπορούσαμε να τα συζητήσουμε ή να ξεκινήσουμε έναν ακόμα εμφύλιο!, όταν θα έχουν λυθεί τα πραγματικά και άμεσα προβλήματα).
    Κατά συνέπεια οι συντελεστες ΑΡΔΗΝ & ΕΜΕΠ αν συρθούν σε τέτοιες κόντρες μόνο το καλό που προσδοκούν και προσδοκούμε, μία πρόταση (και ανάλογες δράσεις), υγιή και ολοκληρωμένη, δεν θα φέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συνοπτικά:
    1. Είναι απόλυτα λογική η παρατήρησή σας ότι είναι αδύνατον δυο άνθρωποι (και μάλιστα Έλληνες!) να συμφωνούν σε όλα. Προσωπικά πάντως πίστευα πάντοτε ότι πρέπει να αναζητούμε όσα μας ενώνουν και όχι όσα μας χωρίζουν.
    2. Για το θέμα της Επιστήμης και των επιστημόνων συμφωνούμε εν μέρει, αλλά δεν ασπάζομαι τον σχετικισμό στις επιστήμες. Είναι πράγματι μια μεγάλη συζήτηση.
    3. Πιστεύω στην επιστημονική δεοντολογία και πρακτική. Εάν κάποιος επιστήμονας καταλήξει σε μια επιστημονική υπόθεση, αυτή θα κριθεί σε Συνέδρια, σε επιστημονικές συναντήσεις, σε δημοσιεύσεις επιστημονικών περιοδικών κλπ όπου θα υποστεί την ανάλογη κριτική από συναδέλφους του και όχι βέβαια από τηλεοπτικούς αστέρες. Προφανώς δε όχι με ψηφοφορία! Αν πείσει με τα επιχειρήματά του, συν τω χρόνω και εφ' όσον προσκομιστούν και από άλλους νεώτερα στοιχεία που την υποστηρίζουν, η επιστημονική υπόθεση θα αναδειχθεί σε Θεωρία. Αυτή είναι η διαδικασία, αλλά δυστυχώς ελάχιστοι μπορούν να κάνουν την διάκριση μεταξύ υπόθεσης και θεωρίας. Εάν λοιπόν οι οπαδοί των διαφόρων "Μη-συμβατικών" υποθέσεων πιστεύουν αυτά που γράφουν, ας τα προσκομίσουν στην επιστημονική κοινότητα για να κριθούν και όχι να λασπολογούν τους επιστήμονες από το απυρόβλητο!
    Όσο για το επιχείρημά σας για τους Μακεδόνες είναι μάλλον ατυχές. Για να φτάσει η διεθνής επιστημονική κοινότητα μετά από 10 ή 20 χρόνια στο συμπέρασμα ότι οι Μακεδόνες είναι Βούλγαροι (αλήθεια πώς θεωρείτε ότι μπορεί να γίνει αυτό;) σημαίνει ότι κάποια συνταρακτικά νέα στοιχεία ήρθαν στο φως και ανέτρεψαν όλα όσα γνωρίζαμε. Στην απίθανη περίπτωση που συμβεί αυτό, προσωπικά θα αποδεχθώ αυτά τα πορίσματα. Εσείς απ' ότι αντιλαμβάνομαι δεν θα τα αποδεχθείτε και θα υποστηρίξετε υποθέτω ότι οι επιστήμονες είναι αργυρώνητοι, ανθέλληνες, πράκτορες, όργανα σκοτεινών κύκλων και όλα αυτά που συνήθως ακούμε. Μα ΟΛΟΙ οι επιστήμονες ξαφνικά θα αλλάξουν; Μάλλον συγχέετε την διεθνή επιστημονική κοινότητα με ελάχιστους και δακτυλοδεικτούμενους επίορκους, οι οποίοι έναντι ανταλλαγμάτων και οφελημάτων παραποιούν την επιστήμη π.χ. ο διαβόητος Μπερνάλ, ο γνωστός και καταγέλαστος Ντάνφορθ και άλλοι. Αλλά οι πιο επικίνδυνοι είναι εκείνοι που για πολιτικο-ιδεολογικούς λόγους παραποιούν την αλήθεια με τον πλέον γνωστό διεθνώς, τον περιβόητο Τροφίμ Λυσένκο, στον οποίον έχω ήδη αναφερθεί.
    4. Πιστεύετε ότι μέσα στο ΑΡΔΗΝ δεν υπάρχουν διαφορετικές απόψεις σε διάφορα θέματα; Απλώς προσπαθούμε να προχωρήσουμε με όσα μας ενώνουν, όπως προανέφερα.
    Εν πάση περιπτώσει με παρασύρατε και φλυαρώ. Αν γνωρίζετε το μαίηλ μου στείλτε μου τους προβληματισμούς ή τις αντιρρήσεις σας ώστε να συζητήσουμε ιδιωτικώς πολλά από τα παραπάνω χωρίς να κουράζουμε τους αναγνώστες. Αν όχι, στείλτε το απλώς σε ένα σχόλιο που δεν θα δημοσιεύσω και θα σας στείλω το δικό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάθε επιστήμη έχει πολύ συγκεκριμένο αντικείμενο και,βεβαίως,τα κατάλληλα θεμελιακά εργαλεία για τη δυνατότητα συνέχισης και επέκτασης της έρευνας.Ουδαμώς,εξυπακούεται,σχετίζεται με την ιδεολογία και την πολιτική.Πολλές φορές,μάλιστα,έρχονται και αντιμέτωπες.

    Όσο για την προσπάθεια του πολιτικού χώρου-φάσματος που καλύπτει το Άρδην,ας μην εκφεύγη πως διαχρονικά και αιώνια οι Έλληνες ήρχοντο αντιμέτωποι με αυτό το θέμα.Το έβρισκαν ενώπιόν των και αυτό ήταν που τους ταλάνιζε και που,τελικά,τους οδηγούσε σε δεινά εθνικής τραγωδίας και καταστροφής.Εξ ου και ο διχασμός μας με την όξυνση της διχογνωμίας αναμεταξύ μας καθώς και η τιτάνια εμφυλιοπολεμική διαμάχη μέχρι την εθνική συνεννόηση και την καταλλαγή για την από κοινού απόκρουση του θεριεμένου Οθωμανού αλλά και των καλοθελητών δυτικών ''συμμάχων''.Αυτό από μία άποψη επιχειρείται (και) το Άρδην και δε χρειάζεται να καλλιεργούμε κλίμα αντιπαλότητας και εχθρότητας.ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΕΠΙ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ Ο Χ Ι ΠΑΝΤΟΤΕ,ΔΙΑΚΡΙΝΩ,ΑΠΟ ΤΗΣ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑΣ!Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ''ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ'',Κ.atlas north makedonian!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ''Αυτό από μία άποψη επιχειρείται (και) α π ό το Άρδην........''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν γίνονται δεκτά σχόλια σε greeklish