tag:blogger.com,1999:blog-8439108929830081777.post7472201395147008591..comments2023-06-05T22:13:40.605+03:00Comments on ΕΘΝΟ - ΛΟΓΙΚΑ: Μη - συμβατικές θεωρίες: Σύγχυση φρενών ή απλή κερδοσκοπία;Unknownnoreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-8439108929830081777.post-20123360002693994222010-08-27T11:38:01.061+03:002010-08-27T11:38:01.061+03:00Πάσχουμε από ''Ελληναράδες'' καλοθ...Πάσχουμε από ''Ελληναράδες'' καλοθελητές εύκολους και ευπεπτότατους μετά από το μεσημεριανό μας φαγητό,από απατεωνίσκους της δεκάρας και από μια ακατάσχετη ''ανάγκη'' για παραληρηματική,ογκώδη,''υψηλού'' επιπέδου μυθιστοριογραφία..ΑΡΧΑΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣhttps://www.blogger.com/profile/02536704505944539492noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8439108929830081777.post-54288247959748606502010-08-24T04:23:43.391+03:002010-08-24T04:23:43.391+03:00Αγαπητέ Ίωνα,
Νομίζω ότι το παράδειγμά σου δεν είν...Αγαπητέ Ίωνα,<br />Νομίζω ότι το παράδειγμά σου δεν είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο. Υπάρχουν πάμπολλες αναφορές ατόμων ότι είδαν αγγέλους εξ ουρανού, ή UFO ή (αν πάμε στην αρχαιότητα) ότι είδαν σειρήνες, νεράϊδες, γοργόνες, πανώτιους. σκιάποδες και ότι μπορείς να φανταστείς. Όλοι αυτοί "για να το αναφέρουν σίγουρα κάτι υπάρχει"; Αυτό σημαίνει ότι η αλήθεια είναι κάπου στην μέση; Δηλαδή;Βιβλιόφιλοςhttps://www.blogger.com/profile/13741451145183264946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8439108929830081777.post-42166660452869317252010-08-23T11:01:51.911+03:002010-08-23T11:01:51.911+03:00Αγαπητέ μου φίλε Βιβλιοφιλε,
Οτιδήποτε ισχύει ότα...Αγαπητέ μου φίλε Βιβλιοφιλε,<br />Οτιδήποτε ισχύει όταν μπορείς να το αποδείξεις. Όταν δεν μπορείς , καθώς υπάρχουν μόνον αναφορές για αυτό ,όπως για παράδειγμα τα πλοία των Φαιάκων ,Δεν μπορείς να ισχυριστείς ότι αληθεύει το γεγονός .Ως τι δηλαδή αληθεύει αφού είναι μόνον αναφορά αλλά δεν υπάρχουν οι χειροπιαστές αποδείξεις. Πιθανών να μην κατάλαβες τα λεγόμενα μου. Σε ένα τέτοιο λοιπόν παράδειγμα ισχύει ότι για να το αναφέρει σίγουρα κάτι υπάρχει , όμως δεν μπορούμε και να το αποδειξουμε. Συνεπως η αλήθεια είναι κάπου στην μέση , και αυτό ακριβώς εννοώ.Χαζαρίδης (Ίων) Ιωάννηςhttps://www.blogger.com/profile/03633449498727647762noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8439108929830081777.post-3965115104208965002010-08-21T19:21:14.442+03:002010-08-21T19:21:14.442+03:00Αγαπητέ Ίωνα,
Δυστυχώς ή ευτυχώς στην επιστήμη δεν...Αγαπητέ Ίωνα,<br />Δυστυχώς ή ευτυχώς στην επιστήμη δεν υπάρχουν ενδιάμεσες καταστάσεις ή αλήθειες. Κάτι ισχύει ή δεν ισχύει. Όπως λοιπόν δεν υπάρχει «ολίγον έγκυος» γυναίκα έτσι και δεν υπάρχει ενδιάμεση (και βολική θάλεγα) «αλήθεια» στις επιστημονικές θεωρίες. Σήμερα η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα δέχεται πχ την Θεωρία της Εξέλιξης στην Βιολογία, την Θεωρία της Σχετικότητας στην Φυσική, την Ινδοευρωπαϊκή (ή Αριοευρωπαϊκή) Θεωρία στην Γλωσσολογία κλπ, κλπ. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά κανόνα, σε παλιές και δοκιμασμένες πειραματικά ή ερευνητικά, Θεωρίες δεν υπάρχει «άλλη», ώστε κάποιος να επικαλεστεί το επιχείρημά σας ότι «η αλήθεια είναι κάπου στην μέση»! Τι υπάρχει απέναντι στην Σχετικότητα; Μήπως η Θεωρία της Ασχετότητας; Προφανώς όχι! Πού είναι λοιπόν αυτή «η μέση» όπου κρύβεται η αλήθεια; Απλούστατα, πουθενά! Ποια είναι η άλλη θεωρία που στέκεται απέναντι από την Θεωρία της Εξέλιξης; Ότι υπάρχει μια ανώτερη δύναμη που έφτιαξε το Σύμπαν! Να με συγχωρούν οι κύριοι που τα υποστηρίζουν αυτά, αλλά έχουμε ήδη περάσει στο επίπεδο της Μεταφυσικής και όχι της Επιστήμης. Ποια είναι η αντίπαλη Θεωρία της ΙΕ; Προφανώς οι απόψεις κάποιων δημοσιογραφούντων, κάποιων τηλεπωλητών, κάποιων πολιτικάντηδων, συνταξιούχων δικηγόρων, αποστράτων κάθε κατηγορίας, αλλά και καθηγητών Πανεπιστημίου(!!!). Ποιάς ειδικότητας; Της πλέον απίθανης και ποτέ της Συγκριτικής και Ιστορικής Γλωσσολογίας, της Προϊστορικής Αρχαιολογίας, της Παλαιοεθνολογίας, της Παλαιοανθρωπολογίας κλπ. Επομένως και πάλι ξεφεύγουμε από την Επιστήμη και περνάμε όχι πλέον στον χώρο της Μεταφυσικής, αλλά στον χώρο της Εικοτολογίας (μου φαίνεται, νομίζω, διάβασα κάπου κλπ), όπου «φωτεινοί παντογνώστες» και πολυπράγμονες νεοέλληνες, από τον καφετζή του χωριού μου μέχρι τον υδραυλικό της γειτονιάς μου έχουν άποψη επί παντός του επιστητού και περί άλλων τινών! <br />Έρχεται τώρα ο κ. Φίλιας και πιστεύοντας ότι ως καθηγητής κοινωνιολογίας έχει κύρος ώστε να διατυπώσει δικές του θεωρίες ή να απορρίψει άλλες στο γνωστικό αντικείμενο της Ιστορικο-Συγκριτικής Γλωσσολογίας, καταλήγει να γίνει απλά καταγέλαστος! Εδώ διασύρθηκε διεθνώς ο παγκοσμίου κύρους και εμβέλειας Αρχαιολόγος Σερ Κόλιν Ρένφριου με την έμπνευσή του να ασχοληθεί με τομέα που είχε ελάχιστες γνώσεις, διατυπώνοντας την διαβόητη θεωρία περί κοιτίδας των ΙΕ γλωσσών στην Μ. Ασία (!) με αποτέλεσμα να του ασκηθούν δριμύτατες κριτικές στηριγμένες σε ερευνητικά δεδομένα που όπως αποδείχθηκε αγνοούσε παντελώς ή τα παράβλεψε! (βλ. σχετική ανάρτηση http://ethnologic.blogspot.com/2009/10/blog-post_29.html στις 29 Οκτωβρίου 2009 και μάλιστα τα σχόλια της ανάρτησης). Γιατί λοιπόν ο κ. Φίλιας και κάποιοι άλλοι Καθηγητάδες δε πήγαν σε κάποιο Διεθνές Συνέδριο Γλωσσολόγων, Αρχαιολόγων κλπ με θέμα την ΙΕ Θεωρία και να υποστηρίξουν την υπόθεσή τους, αλλά περιορίζονται σε εκδόσεις βιβλίων προς φενακισμό και άγραν αφελών; Προφανώς επειδή και οι Καθηγητές Πανεπιστημίων φοβούνται τις σάπιες ντομάτες!Βιβλιόφιλοςhttps://www.blogger.com/profile/13741451145183264946noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8439108929830081777.post-49031738048906105862010-08-16T10:31:03.936+03:002010-08-16T10:31:03.936+03:00Εγώ πάλι λέω ότι η αλήθεια είναι κάπου στην μέση κ...Εγώ πάλι λέω ότι η αλήθεια είναι κάπου στην μέση και συμφωνώ με το κείμενο σχεδόν απολύτως αλλά για τις αντιρρήσεις που έχει σχετικά με την ιστορική καλοπροαίρετη αφέλεια μερικών η την κακοπροαίρετη ενέργεια άλλων, θα πω πως υπάρχουν κάποια ιστορικά γεγονότα που δεν γίνεται να εξηγηθούν λογικά και ορθολογιστικά. Και για αυτό , όταν καταλήγουν σε συμπεράσματα και οι σκεπτικιστές ,καταρρίπτουν τον ίδιο τους τον εαυτό μιας και γίνονται και αυτοί απόλυτοι άθελα τους και αυτό το βλέπω από τον ίδιο μου τον εαυτό. Όμως ως σκεπτικιστής ξανασκέπτομαι και ενεργώ διαφορετικά.Χαζαρίδης (Ίων) Ιωάννηςhttps://www.blogger.com/profile/03633449498727647762noreply@blogger.com