Δεν έχεις, Όλυμπε, θεούς, μηδέ λεβέντες η Όσσα, ραγιάδες έχεις, μάννα γη, σκυφτούς για το χαράτσι, κούφιοι και οκνοί καταφρονούν τη θεία τραχιά σου γλώσσα, των Ευρωπαίων περίγελα και των αρχαίων παλιάτσοι…
(Κωστής Παλαμάς)

Παρασκευή, 28 Οκτωβρίου 2016

Αλβανοί : «Προσωρινά κράτη» είναι το Κοσσυφοπέδιο και τα Σκόπια


Αλβανοί : «Προσωρινά κράτη» είναι 
το Κοσσυφοπέδιο και τα Σκόπια


Οκτώβριος 21, 2016.

«Η διεθνής κοινότητα, με τα κράτη αυτά, έχει δημιουργήσει ένα πείραμα, υποστηρίζοντας ότι οι δύο αυτές χώρες θα μπορέσουν να διατηρηθούν ως εθνικά κράτη στη διεθνή κοινότητα. Αλλά, το πείραμα έχει αποτύχει, διότι ούτε το Κοσσυφοπέδιο, ούτε και τα Σκόπια, μέχρι σήμερα δεν έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν θεσμικές δομές», γράφει η αλβανική ‘Lajm’.

Έτσι, τα κράτη του Κοσσυφοπεδίου και της πΓΔΜ, αποτελούν μια προσωρινή λύση ή ένα αποτέλεσμα των έκτακτων μέτρων που ελήφθησαν από τη διεθνή κοινότητα (Ευρώπη και ΗΠΑ) για να σταματήσουν τις υφιστάμενες συγκρούσεις ή για την πρόληψη συγκρούσεων στο μέλλον.

Η Ευρώπη και οι Ηνωμένες Πολιτείες θα πρέπει να προσπαθήσουν και πάλι με ένα σχέδιο 5 ή 10 ετών να αποδείξουν οριστικά εάν αυτές οι δύο χώρες μπορούν να κρατηθούν ως οντότητες. Αν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό και εάν η Ελλάδα συνεχίσει να αγνοεί την ύπαρξη της Ψευδομακεδονίας και η Σερβία το Κοσσυφοπέδιο, αν οι δύο αυτές χώρες δεν γίνουν δεκτές στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το Κοσσυφοπέδιο και η πΓΔΜ, τότε πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο μια ομοσπονδίας ή συνομοσπονδίας με την Αλβανία.

Η Ομοσπονδία ή Συνομοσπονδία, με αυτά τα τρία θέματα, είναι η βέλτιστη λύση για τα προβλήματα των Βαλκανίων, που είναι αρνητικά και αντικατοπτρίζονται στην Ευρώπη.

Η Ομοσπονδία/Συνομοσπονδία, μετά από ένα χρονικό διάστημα θα πρέπει να συγχωνευθεί σε μια ενιαία οντότητα. Μελλοντικά αυτή η ένωση μπορεί να έχει ένα οποιαδήποτε όνομα που θα απηχεί την ύπαρξη της και την ευημερία της και μπορεί να ζητήσει και κάθε είδους ένωση με την Ελλάδα.

Με την ενέργεια αυτή θα βελτιωθούν τα λάθη του Συνεδρίου του Βερολίνου και των Βερσαλλιών, και αυτό το πράγμα, την ίδια στιγμή, θα σηματοδοτήσει το τέλος των προβλημάτων στα Βαλκάνια.

Κατά συνέπεια, η οικονομία και η ασφάλεια θα ενισχυθούν στα Βαλκάνια και κατ’ επέκταση στην Ευρώπη. 

Έτσι, θα αποφευχθεί ο κίνδυνος του παν-σλαβισμού, ο οποίος κατεδαφίστηκε με το Συνέδριο του Βερολίνου και από τότε, ιδιαίτερα πρόσφατα, ο κίνδυνος πάλι αρχίζει να εξαπλώνεται και να απειλεί την Ευρώπη.


Πηγή: Lajm

--
               

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνον με αναφορά  της ενεργής ηλεκτρονικής διεύθυνσης  του ιστολογίουπαραγωγήςhttp://www.echedoros-a.gr

Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2016

Για τον Μπόμπ Ντύλαν


Bob Dylan, ο σιωνιστής

Ο Bob Dylan, γεννήθηκε το 1941, ως Robert Allen Zimmerman (εβραϊκό όνομα Shabtai Zisel ben Avraham) σε μια εβραϊκή οικογένεια στο Duluth της Μινεσότα. Τα τραγούδια «διαμαρτυρίας» του έγιναν κάτι σαν εθνικοί ύμνοι για πολλούς στο κίνημα για τα «πολιτικά δικαιώματα» στις ΗΠΑ και γενικότερα σε αυτού του είδους την ιδεολογία και μόδα.

Τραγούδια όπως το “The Times they are a Changin’” και“Blowin’ in the Wind” είναι μέρος της συλλογικής μας μνήμης και έχουν παιχτεί ασταμάτητα, έχοντας επηρεάσει την μαζική κουλτούρα όλων των σύγχρονων γενεών. Τα τραγούδια του Dylan είναι ποικίλα: ορισμένα επικρίνουν την αμερικανική πολιτική, όπως το “With God on Our Side” και “Masters of War”. Άλλα τραγούδια ασχολούνται με ιστορίες για την αδικία και τον ρατσισμό, όπως το “Only a Pawn in their Game”και το “The Deathof Emmett Till”. Ο «ποιητής αγωνιστής» υπέρ των «δικαιωμάτων» και της «ειρήνης» και κατά του «ρατσισμού» Dylan - και προσφάτως βραβευμένος με το νόμπελ λογοτεχνίας - έχει το μέρος του στο «εικονοστάσι» των λίμπεραλ/αριστερών.


Είναι όμως αυτό που δείχνει (ή θέλουν να μας δείξουν) ο Dylan;
Κατά του «ρατσισμού» και υπέρ της «ειρήνης»;
Αφότου επισκέφθηκε το Ισραήλ το 1971, ο Dylan ανέφερε τον γνωστό φανατικό υπερεθνικιστή σιωνιστή Ραβίνο Meir Kahaneως έναν «πραγματικά ειλικρινή άντρα».


Ο Kahane είναι γνωστός για τις ρατσιστικές σιωνιστικές και τρομοκρατικές απόψεις του - και την υποστήριξή του σε ακραίες σιωνιστικές ομάδες. Το 1971, καταδικάστηκε για κατασκοπεία για την κατασκευή εκρηκτικών. Το 1970 ίδρυσε το Κόμμα ‘Kach’, το οποίο μπήκε στην Ισραηλινή Βουλή το 1984, αλλά το 1988 απαγορεύτηκε ως «ρατσιστικό» και «τρομοκρατικό». Οπαδοί του πρωτοστατούν σήμερα σε επιθέσεις κατά Αφρικανών μεταναστών (δες εδώ). Ο Kahane ίδρυσε επίσης την ακραία εξτρεμιστική οργάνωση ‘Jewish Defense League’ (JDL) στις ΗΠΑ.



Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο δεκαετιών, ο Dylan έγινε υποστηρικτής του χασιδικού κινήματος Chabad Lubavitch, που υποστηρίζει τη συνεχιζόμενη κατοχή της Δυτικής Όχθης.
Ο Dylan φαίνεται να πιστεύει ότι το Ισραήλ δεν μπορεί να αμφισβητηθεί για το πόσους αμάχους σκοτώνει, επειδή «ο Θεός είναι με το μέρος του Ισραήλ»:
Το 1983, είκοσι χρόνια αφότου τραγούδησε, “you don’t count the dead” και “you never ask questions, when God’s on your side,” («δεν μετράς τους νεκρούς» και «ποτέ δεν κάνεις ερωτήσεις, όταν ο Θεός είναι στο πλευρό σου»), ο Dylan έγραψε ένα τραγούδι για την αντιμετώπιση της διεθνούς οργής για την καταστροφική ισραηλινή επίθεση στο Λίβανο το 1982, η οποία στοίχισε τη ζωή σχεδόν 18.000 Λιβανέζων αμάχων και τον τραυματισμό περίπου άλλων 30.000.


Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί το λυρικό ταλέντο του Dylan και ίσως δυσκολεύεται να τον αποκαλέσει «φανατικό», αλλά η υποστήριξή του στον ισραηλινό εξτρεμισμό πρέπει να προβληματίσει.

Στο τραγούδι του “Neighborhood Bully” (Ο Νταής της Γειτονιάς) από το άλμπουμ “Infidels” (=Άπιστοι) (1983) εξυμνεί την ισραηλινή επιθετικότητα και κατοχή, και για το λόγο αυτό θαυμάζεται από σιωνιστές. 
Στους στίχους μιλάει για τον νταή της γειτονιάς, που... απλά είναι ένας άνθρωπος, που οι εχθροί του, που είναι πολυπληθέστεροι, του λένε ότι πατάει την γη τους, ενώ ο «νταής» απλά ζει για να επιβιώσει. Τον καταδίκασαν επειδή είναι ζωντανός και αυτός δεν πρέπει να αντεπιτεθεί, αλλά να κάτσει να πεθάνει. Τον «νταή» της γειτονιάς τον έδιωξαν από κάθε γη και έχει περιπλανηθεί και εξοριστεί και ο λαός του διεσπάρη και καταδιώχτηκε και ότι δεν έχει συμμάχους και περιτριγυρίζεται από πασιφιστές, ενώ κάθε αυτοκρατορία που υποδούλωσε τον «νταή» εξαφανίστηκε, και η Αίγυπτος και η Ρώμη, ακόμα και η μεγάλη Βαβυλώνα. Τα ιερά του βιβλία καταπατήθηκαν, ενώ αυτός πήρε τα ψίχουλα του κόσμου και τα μετέτρεψε σε πλούτο, πήρε τις ασθένειες του κόσμου την μετέτρεψε σε υγεία και ότι θα έπρεπε να είμαστε ευγνώμονες σε αυτόν τον νταή της γειτονιάς…



Σε συνέντευξή του το 1984, πάντως, αρνήθηκε ότι το τραγούδι έχει πολιτικό μήνυμα. «Μπορεί να είναι για οτιδήποτε» είπε.
Πίσω στα παιδικά του χρόνια στην Minnesota, οι γονείς του ήταν ηγέτες της τοπικής σιωνιστικής οργάνωσης για γυναίκες‘Hadassah’ και της τεκτονικής δομής αδελφότητας ‘B’nai B’rith’. Πολλά καλοκαίρια πήγε στην Κατασκήνωση Herzl, στο Webster του Wisconsin, που ήταν μια καθαρά σιωνιστική κατασκήνωση.



Ο γαμπρός του Ντύλαν, τραγουδιστής Peter Himmelman, είναι σιωνιστής. Στηρίζει την στρατιωτική αντίδραση του Ισραήλ εναντίον της Χαμάς και των αμάχων στη Γάζα. Μάλιστα, ο Himmelman αποδοκίμασε τα λόγια του Χριστού στην επί του Όρους Ομιλία, λέγοντας σε έναν δημοσιογράφο: «Για τους Εβραίους, το να στρέψεις το άλλο μάγουλο είναι αμαρτία». Το φιλο-ισραηλινό τραγούδι του “Maximum Restraint” ("Μέγιστη Αυτοσυγκράτηση") θυμίζει τον «Νταή της Γειτονιάς».

Χριστιανός;

Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 και στις αρχές της δεκαετίας του 1980, ο Dylan ασπάσθηκε τον χριστιανισμό. Το 1979, συμμετείχε σε μαθήματα μελέτης της Αγίας στην Καλιφόρνια. Ο πάστορας Γκούλικσεν θυμάται ότι «ήθελε τον Χριστό στη ζωή του» και ότι προσευχήθηκε με άλλους και μία ημέρα «αναγεννήθηκε».



Το 1984, ο Dylan δημόσια αποστασιοποιήθηκε από την ταμπέλα "αναγεννημένος". Είπε στο περιοδικό Rolling Stone: «Ποτέ δεν έχω πει ότι είμαι αναγεννημένος Αυτό είναι απλά ένας όρος που τα μέσα ενημέρωσης έδωσαν. Δεν λέω ότι είμαι αγνωστικιστής, γιατί πάντα πίστευα ότι υπάρχει μια ανώτερη δύναμη». Το 1997 είπε στο Newsweek: «Εγώ βρίσκω την θρησκευτικότητα και τη φιλοσοφία στη μουσική. Εγώ πιστεύω στα τραγούδια». Σε συνέντευξη στην εφημερίδα The New York Times στις 28 Σεπτεμβρίου του 1997, δήλωσε ότι «δεν ανήκει σε καμία οργανωμένη θρησκεία». Όμως ο Dylan είναι υποστηρικτής του ιουδαϊκού χασιδικού κινήματος Chabad Lubavitch τα τελευταία 20 χρόνια και ιδιωτικά συμμετείχε σε εβραϊκές θρησκευτικές εκδηλώσεις, συμπεριλαμβανομένων των Bar Mitzvahs των γιων του (κάτι σαν τελετές βάπτισης), επισκέφθηκε Χαμπάντ συναγωγές και στην γιορτή του Γιομ Κιπούρ το 2007, παρακολούθησε την Ιουδαϊκή Σύναξη ‘Beth Tefillah’, στην Ατλάντα της Γεωργίας, όπου κλήθηκε να διαβάσει την Τορά.
Αλλά και την εποχή που φέρεται να ασπάστηκε τον Χριστιανισμό, ίσως αυτό που ασπάστηκε να ήταν ο Χριστιανικός Σιωνισμός, ένα κίνημα που ήταν σε έξαρση εκείνα τα χρόνια μεταξύ των Αμερικάνων αναγεννημένων χριστιανών. Μεγάλο μερίδιο της έξαρσης του φαινομένου είχε το βιβλίο του Hal Lindsey, “The Late Great Planet Earth”, που εκδόθηκε στα τα τέλη της δεκαετίας του 1970 και έκανε θραύση μεταξύ των ευαγγελικών. Το βιβλίο απεικόνιζε το Ισραήλ και την κομμουνιστική Σοβιετική Ένωση και την Κίνα ως στρατιωτικούς αντιπάλους του στον σύντομα επερχόμενο Αρμαγεδδώνα (δες άρθρο εδώ).

Το σίγουρο είναι ότι ο Dylan ποτέ δεν απομακρύνθηκε από τις ρίζες του. Ένα από τα πρώτα πρωτότυπα κομμάτια του, στην πραγματικότητα, ήταν μια παρωδία του "Hava Nagilah", ίσως του πιο γνωστού εβραϊκού τραγουδιού στον κόσμο. Σε όλη την καριέρα του, τα τραγούδια του έχουν διανθιστεί με βιβλικές αναφορές και παραφράσεις και είναι επηρεασμένα από εβραϊκά θέματα και έννοιες. Εδώ βρίσκεται μία λίστα με «τα 10 πιο εβραϊκά τραγούδια» του από Εβραίο αρθογράφο.



Λογοκλοπή;

Σε ένα πρόσφατο άρθρο του, ο Miles Mathis ισχυρίζεται ότι ο Bob Dylan είναι ένας απατεώνας.
Το 1963, το περιοδικό Newsweek κατηγόρησε τον Dylan για λογοκλοπή, ισχυριζόμενο ότι το 'Blowin' in the Wind' είχε «αποκτηθεί» από έναν μαθητή Λυκείου. Όπως ο Mathis επισημαίνει, εάν ο Dylan είχε γράψει το τραγούδι, η Columbia θα είχε μηνύσει το περιοδικό Newsweek, με το άκουσμα της είδησης. Αν ο Dylan δεν είχε γράψει αυτό που είναι το πιο διάσημο τραγούδι του, πόσο τραγουδοποιός είναι;





Ο Mathis αναφέρει τον συνάδελφό του και συμπατριώτη του Εβραίο Leonard Cohen ως τον συγγραφέα-φάντασμα του Dylan. Η δισκογραφική εταιρία του Cohen ήταν επίσης η Κολούμπια. Επιπλέον, θα μπορούσε να εξηγήσει αυτό που η Joni Mitchell το 2010, αναφερόμενη στον Dylan είπε: «...Είναι ένας λογοκλόπος, και το όνομα και η φωνή του είναι ψεύτικα. Τα πάντα για τον Bob είναι μια εξαπάτηση. Είμαστε σαν τη νύχτα και την μέρα, εκείνος και εγώ».
Η Mitchell ήταν ζευγάρι με τον Cohen για κάποιο καιρό, κι έτσι θα πρέπει να γνώριζε κάτι. Είχε την ευκαιρία να αλλάξει την άποψή της, αλλά αρνήθηκε.
Και όπως Mathis επισημαίνει, γιατί ο Dylan ή η δισκογραφική εταιρεία του δεν μήνυσαν για δυσφήμηση την Μίτσελ; Ο ισχυρισμός της λογοκλοπής είναι η πιο σοβαρή κατηγορία που θα μπορούσε να απευθύνεται σε έναν καλλιτέχνη.

Κάτω: Το logo της “Never Ending” περιοδείας του το 2006:








Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2016

Κύπρος - Είμαστε έτοιμοι για πόλεμο, αν μας τον επιβάλουν;


Κύπρος - Είμαστε έτοιμοι για πόλεμο, 
αν μας τον επιβάλουν;
Του Άντη Λοΐζου

Οι σώφρονες αποφεύγουν τον πόλεμο όπως ο διάβολος το λιβάνι, όταν όμως σου επιβληθεί ο πόλεμος από έναν δόλιο εχθρό έχεις δυο επιλογές:
Να αμυνθείς αξιοπρεπώς και να νικήσεις ή να ηττηθείς.
Να υποχωρήσεις αμαχητί στις απαιτήσεις του επιτιθέμενου.

Εμείς οι Έλληνες πάντοτε, ιστορικά, ακολουθούσαμε την πρώτη επιλογή, ανεξαρτήτως της δύναμης του εχθρού. Τρανά παραδείγματα οι Περσικοί Πόλεμοι, οι Α’ και Β’ Παγκόσμιοι Πόλεμοι και άλλοι. Για να γίνει, όμως, το προαναφερθέν πρέπει να έχεις στρατό ικανό, εξοπλισμένο, σύγχρονο, άρτια εκπαιδευμένο με υψηλό ηθικό και πολιτική εξουσία με ήθος, αξιοπρέπεια και ιδανικά. 
Ο εκσυγχρονιστής και οραματιστής της σύγχρονης ευρωπαϊκής Τουρκίας, που κτυπά την πόρτα της Ευρώπης, Ρ. Τ. Ερντογάν, μετά τις προβοκατόρικες σφαγές του λαού του, των Κούρδων της Τουρκίας, του Ιράκ και της Συρίας και την εισβολή στη Συρία, έχει εντελώς εκτραχυνθεί και άρχισε να απειλεί την Ελλάδα με διεκδικήσεις και φυσικά την όμηρο και ημικατεχόμενη Κύπρο. Με λίγα λόγια ο Ρ. Τ. Ερντογάν απειλεί τον Ελληνισμό. Ελλάδα και Κύπρος, αμφότερες στη δύνη της οικονομικής κρίσης, με τους παράγοντες ισχύος πλήρως αποδυναμωμένους, ίσως όσο ποτέ άλλοτε (ούτε όταν η Ελλάδα βρισκόταν κάτω από δικτατορικά καθεστώτα).
Το ερώτημα είναι ένα: Αν αυτός ο αλλοπρόσαλλος, απρόβλεπτος και φιλόδοξος ηγέτης αρχίσει έναν πόλεμο με την Ελλάδα και την Κύπρο, οι δύο τελευταίες με τι Ένοπλες Δυνάμεις θα μπουν στον πόλεμο;
Σήμερα οι Ε.Δ. της Ελλάδος αριθμητικά είναι στο 65 τοις εκατόν των Ε.Δ. που η χώρα είχε το 1974 και οι οποίες τότε ποιοτικά ήταν πιο σύγχρονες από τις Τουρκικές Ε.Δ., άσχετα με τις συκοφαντικές και παραπλανητικές ψευδείς δηλώσεις των μεταπολιτευτικών κυβερνήσεων στην Ελλάδα αλλά και της Κύπρου, ότι δήθεν η Χούντα άφησε την Ελλάδα άοπλη και ανοχύρωτη. Στην Κύπρο η Εθνική Φρουρά μειώθηκε δραστικά σε έμψυχο υλικό και έχει να αγοράσει σύγχρονα οπλικά συστήματα πολλά χρόνια, καταργώντας ταυτόχρονα από το 2002 το Δόγμα του Ενιαίου Αμυντικού Χώρου (ΔΕΑΧ) και τις μεγάλες διακλαδικές και μεικτές για τον Στρατό Ξηράς ασκήσεις.
Στην Ελλάδα άρχισε η άσκηση Παρμενίων, στην Κύπρο καταργήθηκε ο Νικηφόρος και ο Καμένος μπουρδολογεί περί κοινών σχεδιασμών και ο Φωκαΐδης καμάρωνε στην εξέδρα δίπλα από τον Αναστασιάδηλυση ΕΦ???υπι ο Φωκαίδης καςαυςΤΟΝ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝάρωνε τα φιλότιμα υπολείμματα της υπό διάλυση ΕΦ να παρελαύνουν.
Οι κυβερνήσεις Ελλάδος και Κύπρου όφειλαν διά των μυστικών υπηρεσιών τους να γνωρίζουν το ψυχογράφημα του Ερντογάν και τις στρατιωτικές δυνατότητες της Τουρκίας σε Ελλάδα και Κύπρο και να είναι έτοιμες να αντιμετωπίσουν κάθε δυνατή τρέλα του.
Εκτιμώ ότι στο παρόν στάδιο δεν θα διανοηθεί οποιανδήποτε τρέλα ο Ερντογάν λόγω της εμπλοκής της χώρας του στον πόλεμο στη Συρία και με τους Κούρδους της περιοχής. Εκτιμώ ότι από αυτόν τον πόλεμο η Τουρκία, μετά την αποκατάσταση των σχέσεών της με τις ΗΠΑ και τη Ρωσία, θα έχει κάποιο όφελος και μετά ο Ελληνισμός να αναμένει κάθε πιθανή τουρκική πρόκληση, ιδιαίτερα σε κάποιο νησί και με την Κύπρο όμηρο στις ορδές των Τουρκικών Δυνάμεων Κατοχής και των Τουρκοκυπριακών Δυνάμεων Ασφαλείας, συνολικής δύναμης 65.000 ανδρών, με πλήρη κυριαρχία στη θάλασσα και στον αέρα.
Εάν στην περίπτωση τουρκικής επιθετικής ενέργειας και κατάληψης εδάφους δεν είμαστε έτοιμοι να απαντήσουμε τότε θα βρεθούμε σε δυσμενέστερη θέση απ’ ό,τι σήμερα και η Τουρκία θα αποθρασυνθεί πλήρως.
Εάν οι κυβερνήσεις Ελλάδος και Κύπρου δεν αφυπνισθούν έγκαιρα, να ξεκαθαρίσουν το τοπίο με τα εσωτερικά προβλήματα διαφθοράς και διαπλοκής, να κερδίσουν την απολεσθείσα εμπιστοσύνη των Ελλήνων, να δημιουργήσουν ικανές αποτρεπτικές Ε.Δ., να συνάψουν συμμαχίες που να εδράζονται στα κοινά συμφέροντα και να αναβιώσουν το ΔΕΑΧ, τότε θα θρηνήσουμε εκ νέου και θα έχουμε απώλειες ελληνικών εδαφών. Τι έχουν να πουν για τα παραπάνω οι Αρχηγοί Ε.Δ., οι Υπουργοί Άμυνας, ο Πρωθυπουργός και ο Πρόεδρος της Ελλάδας και της Κύπρου.
Ήδη στην Ελλάδα πρώην Αρχηγοί Ε.Δ. και Στρατού έχουν κάνει αρκετές δηλώσεις για την τουρκική επιβουλή και τους λοιπούς κινδύνους. Εκτιμώ ότι πρέπει αυτές οι δηλώσεις των ικανότατων αυτών ανδρών να προβληματίσουν τις ηγεσίες Ελλάδος και Κύπρου. Τέλος, ας μην ξεχνάμε ότι η Τουρκία θα υποκινήσει κατά της Ελλάδος τους Αλβανούς για το θέμα της Τσαμουριάς και τους Σκοπιανούς για το «Μακεδονικό».

ΥΓ: Ο Κίμων ήλθε στην Κύπρο με τριήρεις, ο Μητσοτάκης έστειλε φρεγάτα στον Περσικό Κόλπο και για τον Κ. Καραμανλή η Κύπρος ήταν μακριά. Σήμερα κύριοι δεν έχουμε Χούντα για να της φορτώσετε τα προδοτικά, ενδεχομένως, λάθη που θα γίνουν.

 ΕφημΣημερινή