Υπενθυμίζεται ότι παλαιότερα η ομάδα Βοσκόπουλου, καθαίρεσε τον προηγούμενο Γραμματέα του "Ουράνιου Τόξου" Τραϊανό Πασόη και μετέφερε τα γραφεία της Οργάνωσης από την Αριδαία στην Φλώρινα.
Έκτοτε υπήρξαν διάφορα γεγονότα (ξεχωριστές εκδηλώσεις, αλληλοκατηγορίες κλπ) που βάθαιναν το χάσμα, με αποκορύφωμα την προαναφερθείσα ξεχωριστή κάθοδο στις προσεχείς Ευρωεκλογές.
Η απόφαση για την κάθοδο του ΟΥΡ.ΤΟΞ. στις Ευρωεκλογές πάρθηκε τον Ιανουάριο του 2014. Παραθέτουμε την σχετική είδηση:
Αποφάσεις για τις επερχόμενες εκλογές από το Ουράνιο Τόξο
ΤΕΤΑΡΤΗ, 22 ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ 2014
Σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποίησαν στελέχη του Ουράνιου Τόξου πριν λίγες ημέρες στην Τοπική Κοινότητα Ξινού Νερού, αποφασίστηκε η δράση του κόμματος στις επερχόμενες εκλογές.
Στη σύσκεψη παραβρέθηκαν περίπου 40 άτομα από περιοχές της Βορείου (Σημ. ΔΕΕ: sic!) Ελλάδας και ήταν ξεκάθαρο από την αρχή η κάθοδος του κόμματος στις Ευρωεκλογές στις 25 Μαΐου 2014, ενώ για τις Δημοτικές εκλογές κατέληξαν σε συμφωνία για την στηρίξει (Σημ. ΔΕΕ: sic!) των υπαρχόντων συνδυασμών που θα γίνει μετά από συζητήσεις των στελεχών με τους υποψηφίους Δημάρχους των Δήμων.
Βεβαίως δεν γνωρίζουμε πόσα "στελέχη" του ΟΥΡ.ΤΟΞ. "από περιοχές της Βορείου Ελλάδας" θα εμφανίζονταν εάν δεν ήταν "ευρεία" η σύσκεψη. Δύο ή τρία; Θα περιμένουμε τα αποτελέσματα για να διαπιστώσουμε κατά πόσον ισχύει η εκτίμηση ότι το ΟΥΡ.ΤΟΞ. βρίσκεται στα όρια της εξαφάνισης. Εν πάση περιπτώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η (μακροσκελής) ανακοίνωση της Κίνησης «Αυτοχθόνων Μακεδόνων Φεντεραλιστών», την οποία παραθέτουμε αυτούσια, όπως εμφανίστηκε στο "χαριτωμένο" ιστολόγιο http://belomorskamacedonia.blogspot.gr/2014/05/2014_7.html στις 7 Μαΐου 2014:
«ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΑΪΟΥ 2014 ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΟΧΘΟΝΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΦΕΝΤΕΡΑΛΙΣΤΩΝ
Μακεδόνες, Μακεδόνισες,
Είμαστε λίγες ημέρες πριν από δυο πολύ σημαντικές για εμάς εκλογικές αναμετρήσεις: τις τοπικές δημοτικές και τις ευρωεκλογές. Οι τοπικές εκλογές είναι πολύ σημαντικές για τους πολίτες γιατί η δημοκρατία δεν μπορεί να επιβληθεί από την κορυφή της πυραμίδας, είναι χτισμένη από τη βάση. Είναι γύρω από την Αγορά που διοργανώνονταν οι δημοκρατίες των πόλεων της αρχαίας Ελλάδας. Στο τέλος του Μεσαίωνα, είναι γύρω από τις κοινότητες, πόλεις-κράτη ή καντόνια, που αναπτύχθηκαν οι πρώτες μορφές των νέων δημοκρατιών. Η δημοκρατία δεν μπορεί να είναι παρά η κυβέρνηση του λαού, από το λαό, για το λαό.
Έχοντας υπ’ όψη το αποτυχημένο ελληνικό πολιτικό σύστημα που πολύ συχνά ταυτίζεται με μια οικονομική ολιγαρχία, πιστεύουμε ότι η συγκέντρωση της εξουσίας οδηγεί αναπόφευκτα σε καταχρήσεις. Στην Ελλάδα, σε όλα τα επίπεδα, ο έλεγχος της εκτελεστικής εξουσίας από την αντιπολίτευση και τους πολίτες είναι ανεπαρκής. Πιστεύουμε ότι η τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να υπηρετεί τα καλώς νοούμενα συμφέροντα των τοπικών κοινοτήτων και να βοηθά τους κατοίκους να αναλάβουν την ευθύνη για το τι συμβαίνει στις πόλεις και στα χωριά τους.
Αλλά είναι λυπηρό το γεγονός ότι η τοπική αυτοδιοίκηση είναι στην ουσία μια υπηρεσία της κεντρικής κυβέρνησης με εφαρμογή Αθηνο-κεντρικών υπαγορεύσεων ( περικοπές στον δημόσιο τομέα, ιδιωτικοποίηση των δημόσιων υπηρεσιών, μη βιώσιμες πολιτικές σχεδιασμού, κ.λπ.) πάνω στο λαό μας.
Στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές πρέπει οι πολίτες να αναλάβουν την ευθύνη να εκλέξουν εκείνους τους υποψηφίους για την τοπική αυτοδιοίκηση που δεν ακολουθούν κομματικά και συντεχνιακά συμφέροντα, αλλά που θα θελήσουν να αγωνιστούν για να επιβάλλουν στην κεντρική εξουσία την εξυπηρέτηση των συμφερόντων του τόπου τους και των πολιτών του. Που θα είναι ανοιχτοί στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες και θα προσπαθούν να βρίσκουν την καλύτερη γι’ αυτούς λύση, στα πλαίσια πάντα του συλλογικού συμφέροντος και όχι του ατομικού.
Επιπλέον, όσον αφορά εμάς τους γηγενείς Μακεδόνες, θα πρέπει σε αυτές τις εκλογές να εκλέξουμε στα δημοτικά συμβούλια των περιοχών μας τους υποψηφίους εκείνους που θα προστατεύσουν την μοναδική ταυτότητα των αυτοχθόνων Μακεδόνων, τη γλώσσα και τις παραδόσεις τους.
Αυτούς που θα έχουν σημαντικό ρόλο σε πολλές καμπάνιες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων για την σήμανση στην Μακεδονική γλώσσα, καθώς και το δικαίωμα που οι αυτόχθονες Μακεδόνες έχουν να προστατεύονται μέσω της Σύμβασης Πλαίσιο για τις Εθνικές Κοινότητες και του Ευρωπαϊκού Χάρτη για τις Περιφερειακές η Μειονοτικές Γλώσσες. Τους συμβούλους που θα υποστηρίξουν την ενίσχυση της χρήσης της μακεδονικής γλώσσας (Μακεντόνσκι) και όλες τις πτυχές του μακεδονικού πολιτισμού και της πολιτιστικής κληρονομιάς του λαού μας.
Στις εκλογές για την Περιφέρεια, επίσης, οι γηγενείς Μακεδόνες θα πρέπει ψηφίσουν τους γηγενείς Μακεδόνες υποψήφιους που είναι αποφασισμένοι να βοηθήσουν στον αγώνα για την αναγνώριση των γλωσσικών και πολιτιστικών δικαιωμάτων μας. Που θα στηρίξουν όλες μας τις προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση. Υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι, στον χώρο της Αριστεράς που πιστεύουμε ότι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν σε αυτήν την κατεύθυνση.
Ακόμα σημαντικότερες για εμάς τους γηγενείς Μακεδόνες είναι οι εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Από το 2015 το Ευρωκοινοβούλιο θα έχει ένα πολύ πιο σημαντικό ρόλο στη νομοθετική διαδικασία γι΄ αυτό έχει μεγάλη σημασία ποιοι θα μας εκπροσωπούν σε αυτό. Δυστυχώς, ως αυτόχθονες Μακεδόνες, όπως και πολλά άλλα περιφερειακά έθνη εντός των εθνικών κρατών της ΕΕ, δεν έχουμε την ανάλογη εκπροσώπηση γιατί οι ευρωβουλευτές εκλέγονται από τα κράτη μέλη της ΕΕ και όχι από τις Περιφέρειες αυτών (εκτός ίσως λίγων εξαιρέσεων). Γι’ αυτό, είναι πάρα πολύ δύσκολο να έχουμε άμεση εκπροσώπηση.
Αυτό, όμως, δεν είναι λόγος για να μην προσπαθούμε να έχουμε μια φωνή που μπορεί να ακουστεί μέχρι τις Βρυξέλλες. Ως Μακεδόνες, δεν έχουμε κανένα λόγο να ενισχύσουμε με την ψήφο μας τα ελληνικά κόμματα που εκλέγουν ευρωβουλευτές, γιατί το 100% αυτών των κόμματων δεν μας αναγνωρίζει ούτε καν ως γλωσσική κοινότητα, πόσο μάλλον ως εθνική!
Στελέχη του Ουράνιο Τόξο, το κόμμα των εθνικά Μακεδόνων, δηλώνουν ότι το κόμμα συμμετέχει τελικά και σε αυτές τις ευρωεκλογές. Μερικοί Μακεδόνες θα το ψηφίσουν. Υπάρχουν όμως χιλιάδες αυτόχθονες Μακεδόνες που είναι πολύ πικραμένοι από την ηγεσία αυτού του κόμματος που τους θυμάται κάθε 5 χρόνια και απαιτεί την ψήφο τους, ενώ, στην ουσία, δεν έχει προσφέρει τίποτα στην Μακεδονική κοινότητα, παρά μερικές κινήσεις εντυπωσιασμού που δεν άλλαξαν, όμως, την κατάσταση της προς το καλύτερο.
Επειδή η αποχή από αυτές τις ευρωεκλογές είναι η χειρότερη λύση για εμάς και επειδή το κόμμα Ισότητας, Ειρήνης και Φιλίας (ΚΙΕΦ/DEB) της Τουρκικής Μουσουλμανικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης συμμετέχει, για πρώτη φορά από την ίδρυση του, στις επόμενες ευρωεκλογές, οι γηγενείς Μακεδόνες έχουμε την επιλογή να στηρίξουμε αυτό το κόμμα το οποίο αγωνίζεται εδώ και μερικά χρόνια, με σημαντικές επιτυχίες σε πολιτικό επίπεδο.
Επειδή τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στην Ελλάδα ως Μακεδόνες είναι σχεδόν τα ίδια που αντιμετωπίζουν και οι συμπολίτες μας Τούρκοι της Δ. Θράκης, και επειδή πιστεύουμε ότι πρέπει να ενώσουμε την φωνή μας με την δική τους για να μας ακούσουν επιτέλους όλους, προτείνουμε σε αυτές τις ευρωεκλογές να ψηφίσουμε όλοι οι γηγενείς Μακεδόνες το κόμμα ΚΙΕΦ/DEB, το οποίο έχει κάνει και αίτηση να ενταχθεί στην ομάδα της ΕΕΣ/EFA όπου, όπως γνωρίζετε, το Ουράνιο Τόξο είναι μέλος.
Για να ακουστεί η Ευρώπη και η παγκόσμια κοινή γνώμη τα προβλήματα και την φωνή μας για την ισότητα, για την φιλία, για την ειρήνη ψηφίζουμε ΚΙΕΦ/Deb στις ευρωεκλογές του 2014…
Ας μην ξεχνάμε ότι είμαστε πιο δυνατοί όταν είμαστε όλοι μαζί μια φωνή!…».
Ο Άρειος Πάγος νομιμοποίησε τους Γκρίζους Λύκους!
Ο Άρειος Πάγος στις 11 Μαΐου 2014 εξέδωσε απόφαση με βάση την οποία επιτρέπει στους Γκρίζους Λύκους (κόμμα DEB, στα ελληνικά ΚΙΕΦ) να συμμετάσχουν στις ευρωεκλογές…!
Τι σημαίνει άραγε αυτό;
Δεν είδαν, δεν έμαθαν, δεν μελέτησαν οι αρμόδιοι δικαστές του Ανώτατου Δικαστηρίου της Ελλάδας τις αντεθνικές δηλώσεις και δραστηριότητες του συγκεκριμένου κόμματος, του οποίου τα μέλη δηλώνουν ευθαρσώς «τούρκοι» παραβιάζοντας τη Συνθήκη της Λωζάνης και αγνοώντας θρασύτατα το Σύνταγμα της Ελλάδας;
Η απόφαση αυτή του Αρείου Πάγου σημαίνει έμμεση (αν όχι άμεση) αναγνώριση Τούρκων στην Θράκη και καταστρατηγεί από την πλευρά της Ελλάδας την Συνθήκη της Λωζάνης, δίνοντας έτσι ισχυρά διπλωματικά όπλα στην Τουρκία, η οποία επιθυμεί διακαώς την κατάργηση της συγκεκριμένης συνθήκης, η οποία αφορά και το καθεστώς κυριαρχίας επί μίας σειράς νήσων, νησίδων και βραχονησίδων του Ανατολικού Αιγαίου…
Μήπως δεν γνωρίζουν οι κ.κ. δικαστές του Αρείου Πάγου τι ακριβώς είναι οι Γκρίζοι Λύκοι και ποια η δράση τους εις βάρος της ανθρωπότητας και δη του Ελληνισμού της Κύπρου;
Μήπως δεν γνωρίζουν πως η συγκεκριμένη τους απόφαση θα γίνει αντικείμενο εκμετάλλευσης, και ουσιαστικά θα λειτουργήσει ως "δούρειος ίππος" εις βάρος των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας;
Κατανοούν, άραγε, οι κ.κ. δικαστές του Αρείου Πάγου, πως με την συγκεκριμένη τους απόφαση γίνονται άριστα «εργαλεία» της επιθετικής τουρκικής εξωτερικής πολιτικής, η οποία αποσκοπεί στην εκ μηδενικής βάσης έναρξη ελληνοτουρκικών συζητήσεων για την κυριαρχία επί του Αιγαίου;
Δυστυχώς, για λόγους οι οποίοι είναι άγνωστοι (ευελπιστούμε πως η συγκεκριμένη άδεια συμμετοχής στις ευρωεκλογές δεν αποτελεί προϊόν πολιτικών ή άλλων εσωτερικών ή εξωτερικών πιέσεων), με την υπογραφή του Αρείου Πάγου, η Ελλάδα επί της ουσίας διαγράφει μία συνθήκη (Λωζάνης) και ουσιαστικά απομακρύνεται από τα εθνικά κυριαρχικά δικαιώματά της επί του Αιγαίου…
Δυστυχώς, με μία νομική απόφαση η Ελλάδα εισέρχεται σε μία ιδιαίτερα προβληματική και επικίνδυνη περίοδο, η έξοδος από την οποία ενδέχεται να σηματοδοτηθεί με μία νέα μικρασιατική καταστροφή, με την άδεια και την υπογραφή του ανώτατου δικαστικού οργάνου της χώρας.
Δυστυχώς, οι Έλληνες ανώτατοι δικαστές δεν τόλμησαν να αντιταχθούν στη νομιμοποίηση των Γκρίζων Λύκων, μίας τουρκικής διεθνούς οργάνωσης δολοφόνων, η οποία δρα αυτή τη στιγμή στην Ελληνική Θράκη, απειλώντας την εσωτερική ειρήνη και την ασφάλεια των Ελλήνων πολιτών της περιοχής.
Δυστυχώς, η περιδήνηση στην οποία βρίσκεται η Ελλάδα, γίνεται πλέον εντονότερη, αφού πλέον –πέρα από τα οικονομικά- υπεισέρχονται και τα εθνικά θέματα, τα οποία όπως καταδεικνύουν οι εξελίξεις, κανένας θεσμικός φορέας δεν επιθυμεί να υπερασπισθεί, μέσω της προάσπισης ακόμη και των… αυτονόητων.
Δυστυχώς, και λόγω της συγκεκριμένης εξέλιξης, διαπιστώνουμε πως στην Ελλάδα νομιμοποιείται με τον πλέον επίσημο τρόπο ο μισελληνισμός, με ό,τι μπορεί αυτό να σημαίνει για την χώρα που βρίσκεται πλέον σε κατάσταση πλήρους αποσύνθεσης…
Γεωργίου Μιχαήλ
Είναι νόμιμη η κάθοδος των Γκρίζων Λύκων στις ευρωεκλογές;
Πριν μερικές ημέρες, κατατέθηκε στον Άρειο Πάγο το αίτημα συμμετοχής του κόμματος DEB, Κόμμα Ισότητας – Ειρήνης και Φιλίας (για την ακρίβεια της «ευρωπαϊκής εκδοχής» του, ΚΙΕΦ, ) στις ευρωεκλογές.
Το ερώτημα που προκύπτει είναι κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί νόμιμη, ηθική ή συμπλέουσα με τα εθνικά συμφέροντα της Ελλάδας η συγκεκριμένη κατάθεση αίτησης συμμετοχής στις Ευρωεκλογές. Και αυτή η απορία προκύπτει με βάση τις δεδηλωμένες θέσεις του προέδρου του κόμματος κ. Μουσταφά Αλή Τσαβούς (πρώην καφετζή της «Τουρκικής Νεολαίας Κομοτηνής») ο οποίος αναφέρεται σε «τούρκους» της Θράκης, αλλά και τα έργα του συγκεκριμένου «τουρκικού κόμματος» το οποίο μετέχει σε όλες τις εκδηλώσεις που γίνονται είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό και στις οποίες διάφοροι «παράγοντες» βάλουν κατά της Ελληνικότητας της Θράκης, με μόνιμη «συνοδεία» την σημαία της «Ανεξάρτητης Θράκης».
Με δεδομένη την κυβερνητική «ευαισθησία», την φοβικότητα και τις γνωστές θέσεις περί ελληνοτουρκικής φιλίας, αλλά και με δεδομένη την εκβιαστική υποψηφιότητα των Γκρίζων Λύκων, οι οποίοι εάν δεν νομιμοποιηθούν να συμμετάσχουν στις ευρωεκλογές θα κατηγορήσουν την Ελλάδα στο ΕΔΑ ως μη δημοκρατική χώρα (και φυσικά θα… δικαιωθούν), ενώ εάν συμμετάσχουν (και φυσικά δεν θα εκλεγούν) θα κατηγορήσουν την Ελλάδα στην διεθνή κοινότητα ως μη δημοκρατική χώρα, λόγω του ορίου 3% στο ποσοστό δικαιώματος εκλογής – αντιπροσώπευσης (ενώ στην Τουρκία, «μητέρα πατρίδα» τους, το όριο εκλογής είναι το 10%!!!). Και αυτή θα είναι η πρώτη από την σωρεία επιπτώσεων που θα υπάρξουν (και φυσικά θα προωθηθούν καταλλήλως από το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών) προκειμένου να αμαυρωθεί η Ελλάδα.
Πιέζοντας και εκβιάζοντας, λοιπόν, οι Γκρίζοι Λύκοι θα χρησιμοποιηθούν ως «μονάδα μέτρησης» της τουρκικής ισχύος στην Θράκη (σημειώνουμε πως η Άγκυρα επηρεάζει ένα ποσοστό του συνόλου των μουσουλμάνων της Θράκης, του οποίου τη δυναμική –για τους δικούς του λόγους- θέλει να μετρήσει με απόλυτη ακρίβεια το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών), ανοίγοντας το «Κουτί της Πανδώρας» για την επόμενη ημέρα στην Ελλάδα και δη στην Ελληνική Θράκη (αλλά και στα νησιά της Κω και της Ρόδου), όπου αναμένεται να υπάρξει ισχυρή κλιμάκωση της τουρκικής προκλητικότητας, η οποία θα στηριχτεί και στο αναμενόμενο αποτέλεσμα των εκλογών, μέσα από το οποίο η συγκυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου θα βρεθεί σε αρκετά δύσκολη θέση.
Ο Άρειος Πάγος καλείται να λύσει τον «Γόρδιο Δεσμό» και να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, που δεν τολμούν να αντιμετωπίσουν τόσο οι κυβερνώντες (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ), όσο και άλλα κόμματα (ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡ) τα οποία λίαν προσφάτως έχουν εναγκαλισθεί με ιδιαίτερα θερμό τρόπο με το τουρκικό προξενεί της Κομοτηνής, αλλά «αποφεύγουν» την οποιαδήποτε δημόσια αποδοχή των Γκρίζων Λύκων.
Με βάση το άρθρο 29 παρ. 1 του Συντάγματος, ορίζεται σαφώς πως
«Έλληνες πολίτες που έχουν το εκλογικό δικαίωμα μπορούν ελεύθερα να ιδρύουν και να συμμετέχουν σε πολιτικά κόμματα, που η οργάνωση και η δράση τους εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος».
Επομένως, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ που εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος, είναι οι προϋποθέσεις της ίδρυσης ενός κόμματος.
Αυτό σημαίνει ότι ο Άρειος Πάγος, προκειμένου να ανακηρύξει τον συνδυασμό, καλείται να ερευνήσει αν υπάρχουν οι παραπάνω προϋποθέσεις. Άρα πρέπει να ελέγξει, με απλά λόγια, τη θεωρία και την πράξη του υποψηφίου κόμματος ήτοι
1. Ποιά είναι η ΟΡΓΑΝΩΣΗ – γι αυτό και καταθέτουν καταστατικό – ιδρυτική πράξη και
2. Ποιά η ΔΡΑΣΗ, είτε αναμενόμενη με βάση το θεωρητικό υπόβαθρο όπως προκύπτει από το καταστατικό, είτε ήδη εν εξελίξει, κοινή τοις πάσι και δεδομένη.
3. Ο σκοπός, κατά το Σύνταγμα, είναι να εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος.
Αυτά τα τρία στοιχεία είναι υποχρεωμένος να ελέγξει ο Άρειος Πάγος, ο οποίος εγγυάται την τήρηση του άρθρου 29 του Συντάγματος.
Ερευνητέο, όμως είναι το τι πράγματι ελέγχεται. Η διαδικασία της ίδρυσης πολιτικών κομμάτων, περιγράφεται στο άρθρο 29 του Ν.3023/2002, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του οποίου:
«Το πολιτικό κόμμα πριν αναλάβει δραστηριότητα καταθέτει ιδρυτική δήλωση στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Τη δήλωση καταθέτει ο Πρόεδρος ή η Διοικούσα Επιτροπή του και σε αυτή αναφέρεται ότι η οργάνωση και η δράση του εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος».
Το ερώτημα που προκύπτει εύλογα, είναι εάν πράγματι τηρείται η επιταγή του Συντάγματος, δηλαδή εάν ελέγχεται η ύπαρξη των παραπάνω προϋποθέσεων, ή η τήρησή τους επαφίεται, στον “πατριωτισμό” των κομμάτων. Εάν δηλαδή, τελικώς, γίνεται ενδελεχής μελέτη του υποβαλλόμενου καταστατικού / ιδρυτικής διακήρυξης ή αυτές τοποθετούνται άμα τη αφίξει σε κάποιο αρχείο.
Διότι εάν δεν συμβαίνει αυτό, δηλ. εάν επί της ουσίας δεν ερευνάται η δράση και ο ΑΠ αρκείται 1ον στην δήλωση της παραπάνω παραγράφου 1 του άρθρου 29 του Ν.3023/2002 δηλαδή στην δήλωση του αρχηγού, ουσιαστικά, του κόμματος ότι οργάνωση και η δράση του κόμματός του εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος, και 2ον σε κάποιες τελείως τυπικές προϋποθέσεις που προβλέπει ο Νόμος στην επόμενη παράγραφο του ίδιου άρθρου (έμβλημα κτλ), τότε το δημοκρατικό πολίτευμα μένει στην ουσία “ακάλυπτο” από πιθανές προσβολές κάποιων που πίσω από μία προσχηματική δήλωση, κρύβουν άλλους σκοπούς. Το ίδιο και η Ελληνική Δημοκρατία.
Ο Άρειος Πάγος είναι εγγυητής των παραπάνω όρων που θέτει το Σύνταγμα.
Είναι δυνατόν να αρκείται σε μία δήλωση; κι αν αυτή είναι ή αποδειχθεί ψευδής;
Αλήθεια, δεν υπήρξαν ποτέ εκ των υστέρων προβληματισμοί στον Άρειο Πάγο σχετικά με την δήλωση-διαβεβαίωση κάποιου κόμματος περί δήθεν οργάνωσης και δράσης που εξυπηρετεί το δημοκρατικό πολίτευμα;
Η Δημοκρατία προστατεύεται με βάση τα όσα ορίζει το Σύνταγμα. Όταν το Σύνταγμα επιβάλει ένα καθήκον, αυτό πρέπει να τηρείται. Αν ο Άρειος Πάγος διαπιστώσει ότι η δράση ενός κόμματος δεν εξυπηρετεί την λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος, υποχρεούται να μην ανακηρύξει τον/τους συνδυασμούς του.
Για άλλη μία φορά, οι προϋποθέσεις είναι η οργάνωση και η δράση, γιατί από αυτές θα έχουμε πρόβλημα, αν “η δήλωση” αποδειχθεί ψευδής. Αν παραδείγματος χάριν, ζητείται από τον Άρειο Πάγο η ανακήρυξη κόμματος που -πραγματικός- σκοπός του είναι η πολιτιστική γενοκτονία των Πομάκων ή των Ρομά, η απόδοση σε αυτούς ανύπαρκτης εθνικής ταυτότητας προκειμένου αυτοί οι άνθρωποι να προσδεθούν σε ξένο κράτος και να εξυπηρετούν άθελά τους σκοπούς του, αν το κόμμα αυτό έχει απόλυτη εξάρτηση από θεσμούς και όργανα του ξένου κράτους, αν οι υπεύθυνοί του λαμβάνουν εντολές απευθείας από αυτό, και αν μέλη – φίλοι του τυγχάνουν παράνομες οργανώσεις και ψευτομουφτήδες που περιφρονούν επί δεκαετίες τους Νόμους της Ελληνικής Δημοκρατίας, θα ανακηρυχθεί ένα τέτοιο κόμμα, επειδή ο αρχηγός του δήλωσε ότι έχει… δημοκρατικούς σκοπούς;
Θα υποκύψει και το Ανώτατο Δικαστήριο στην δύναμη της νεοελληνικής συνήθειας “στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις”;
Καθήκον του Αρείου Πάγου είναι να εγγυηθεί ότι θα τηρηθεί ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ το Σύνταγμα. Ο τελευταίος Ειρηνοδίκης αυτής της χώρας που του ζητείται να ανακηρύξει π.χ. πολιτιστικό ή αθλητικό Σωματείο, μελετάει σχολαστικά το καταστατικό του, με ζήλο που θα ζήλευε και ο Ηρακλής Πουαρώ, ανακαλύπτοντας και το πιο ασήμαντο κώλυμα, την παραμικρή σκιά.
Είναι καθήκον του Αρείου Πάγου να ξεπεράσει τους Ειρηνοδίκες, και χωρίς καμία απολύτως σκωπτική διάθεση, δεν είναι καθόλου εύκολο, αφού επιπλέον δύναται να του ασκηθούν πιέσεις προς την κατεύθυνση της άδειας συμμετοχής του συγκεκριμένου κόμματος στις Ευρωεκλογές…
Σε μία τέτοια εξέλιξη, δυστυχώς, ο Άρειος Πάγος θα αναγνωρίσει έμμεσα «τουρκική μειονότητα» στην Θράκη, παραβιάζοντας ή και καταλύοντας εκ μέρους της Ελλάδας τη Συνθήκη της Λοζάνης, της οποίας την κατάργηση επιθυμεί διακαώς η Τουρκία, προκειμένου να θέσει θέμα από μηδενικής βάσης έναρξης ελληνοτουρκικών συζητήσεων για το σύνολο των θεμάτων που η τουρκική πλευρά θα θέσει αυθαίρετα στο τραπέζι των συνομιλιών, θεωρώντας η ίδια πως μία σωρεία «προβλημάτων» απαιτείται να «επιλυθούν». Και αυτά τα θέματα δεν θα περιοριστούν στην Θράκη, αλλά μέσω της υφαλοκρηπίδας θα «κατέβουν» στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, θα τεθεί θέμα τουρκικών μειονοτήτων σε Κω και Ρόδο, ενώ θα τεθεί επίσημα θέμα καθορισμού –με την συναίνεση της ελληνικής πλευράς- του Καστελλόριζου, με αποτέλεσμα, να υπάρξει χωρισμός του Αιγαίου, αισθητή μείωση της Ελληνικής ΑΟΖ και φυσικά, οι βάσεις για την δημιουργία ενός ισλαμικού κόμματος εντός της Ελλάδας που (υπό την σκέπη της Τουρκίας) θα καλέσει όλους τους μουσουλμάνους της Ελλάδας να το βοηθήσουν να μπει στην Ελληνική Βουλή…
Το DEB και η «ευρωπαϊκή» του εκδοχή δεν αποτελούν παρά το προοίμιο σοβαρών και ιδιαιτέρως δυσάρεστων εξελίξεων όχι μόνο επί των ελληνοτουρκικών θεμάτων, αλλά και επί θεμάτων εσωτερικής ειρήνης και ασφάλειας μεταξύ Ελλήνων πολιτών, η οποία διαταράσσεται συστηματικά από τις πύρινες δηλώσεις τουρκισμού και τουρκικής εθνικοφροσύνης των Γκρίζων Λύκων.
Ο Άρειος Πάγος, λοιπόν, καλείται να λύσει τον συγκεκριμένο γόρδιο δεσμό, με τέτοιο τρόπο ώστε να προφυλάξει, πρωτίστως, τα συμφέροντα της Ελλάδας και των Ελλήνων πολιτών. Η απόφασή του, είναι βέβαιο πως θα σηματοδοτήσει σωρεία εξελίξεων, τις οποίες όμως μία Ελληνική κυβέρνηση με πραγματική θέληση υπεράσπισης της χώρας είναι σε θέση να «διαγράψει» πριν καν αυτές οι εξελίξεις αρχίσουν την εμφάνισή τους… Και η σημερινή κυβέρνηση (Σαμαρά – Βενιζέλου), έχει αποδείξει πως δεν είναι σε θέση να αντιμετωπίσει επαρκώς τα εθνικά θέματα, τα οποία αναμένεται να υπάρξει μία τάση κορύφωσης μετά τον Μάιο των εκλογών…